2

زنوزی: فدراسیون فوتبال در مورد اسکوچیچ اشتباه کرد/ مدیربرنامه‌ها تیم‌ها را کنترل می‌کنند

  • کد خبر : 452174
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۵

تهران- ایرنا- مالک باشگاه تراکتور تبریز گفت: مدیریت فدراسیون در مورد اسکوچیچ اشتباه کرد. اگر او روی نیمکت ما می‌نشست لااقل با شش گل از انگلیس شکست نمی‌خوردیم. به نظرم امسال با زحمت خودمان قهرمان شدیم. می‌توانستیم با اختلاف امتیاز بیشتر قهرمان شویم. امسال نیز تلاش می‌کنیم قهرمانی را تکرار کنیم.source

تهران- ایرنا- مالک باشگاه تراکتور تبریز گفت: مدیریت فدراسیون در مورد اسکوچیچ اشتباه کرد. اگر او روی نیمکت ما می‌نشست لااقل با شش گل از انگلیس شکست نمی‌خوردیم. به نظرم امسال با زحمت خودمان قهرمان شدیم. می‌توانستیم با اختلاف امتیاز بیشتر قهرمان شویم. امسال نیز تلاش می‌کنیم قهرمانی را تکرار کنیم.
source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=452174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
آمار کرونا
[cov2019]