1

جهانگیری مطرح‌ترین گزینه جریان اصلاحات است

  • کد خبر : 55013
  • ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰

پیش بینی این است که اگر آقای جهانگیری مطرح شود ، اکثریت اصلاح طلبان وی را مورد حمایت قرار می دهند ، اما حضور هر کدام از آقایان جهانگیری ، عارف و نجفی مثبت هستند و هر سه در دولت اصلاحات و سازندگی بوده اند ، اما ارتباطی که با با سران درون اصلاحات دارم ، می دانم که ایشان مد نظر هستند

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نماینده مجالس ششم ، هفتم و هشتمدر گفتگو با خبرنگار اعتدال ، در واکنش به اظهارات اخیر عباس عبدی درباره معرفی برخی چهره ها به عنوان کاندیدای نهایی جریان اصلاحات گفت: همه شخصیت های مطرح اصلاح طلب برای من قابل احترام هستند خصوصا عزیزانی که بر سر زبانها افتاده اند ؛ در میان شخصیت های غیر روحانی مطرح جریان اصلاحات هم عارف ، هم نجفی و هم جهانگیری هر کدام مزایایی دارند ، اما در برخی ها دارای امتیازات فوق العاده تری مشاهده می شود و هم بخش زیادی از اصلاح طلبان تمایل به آنها دارند.

وی افزود:  کشور امروز گرفتار مشکلات داخلی و خارجی است و نیاز به شخصیتی دارد که توان برون رفت از این اوضاع را داشته باشد ؛ وباید شخصی معرفی شود که تعامل خوبی با مجموعه نظام داشته باشد و بتواند برای اداره بهتر کشور وبرون رفت از مشکلات فعلی با مسئولین نظام هماهنگ باشد ،زیرا قطعا بدون تعامل با نظام نمی توان به موفقیتی دست یافت.


علیخانی گفت: ایشان در بخش اقتصادی خیلی قوی است و از نظر توان مدیریت بخش صنعت کشور تجربه خوبی دارد و صنعت را به خوبی در زمان اصلاحات مدیریت کرده است ؛ از سویی وی ارتباطات مناسبی با جریانات موثر اصلاحات دارد و در درون اصلاحات ایشان بیشتر از همه مطرح هستند.

وی ادامه داد: این سه نفر با هم رفاقت دارند اما آقای جهانگیری با محمد علی نجفی تفاهم بیشتری دارند و  زمانی که اوایل کار با آقای نجفی صحبت می کردیم ، ایشان نظرشان بر دکتر جهانگیری بود و آقای جهانگیری هم با آقای نجفی رفیق هستند و ارتباطی تنگاتنگ دارند یعنی ایشان هم آقای نجفی را قبول دارد و خیلی با هم صمیمی هستند.

علیخانی افزود: آن چیز که در درون بخش زیادی از  اصلاح طلبان  و چهره های موثر آنها شنیده می شود ، این است که آقای جهانگیری مورد نظرشان است , البته آقایان دیگر نیز محترم و عزیزند ، اما برای بحث مدیریت و اداره و رفع مشکلات خارجی و مسائل اجرایی کشور دکتر جهانگیری بیشتر مطرح است و ضمن اینکه به همه گزینه ها ارادت دارم .

وی ادامه داد: پیش بینی این است که اگر آقای جهانگیری مطرح شود ، بسیاری از اصلاح طلبان وی را مورد حمایت قرار می دهند ، اما حضور هر کدام از آقایان جهانگیری ، عارف و نجفی مثبت هستند و هر سه در دولت اصلاحات و سازندگی بوده اند ، اما ارتباطی که با با سران درون اصلاحات دارم ، می دانم که ایشان بیشتر مورد توجه هستند.

علیخانی در خاتمه گفت: از میان چهره های مطرح کسی که در این وضعیت رکود اقتصادی و تورم بتواند اقتصاد کشور را مدیریت کند و بتواند روابط ما را با دنیا بهبود بخشد .

 

گفتنی است که صبح امروز عباس عبدی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها ، نجفی را به عنوان مناسب ترین و اصلی ترین گزینه جریان اصلاحات معرفی کرده بود…

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55013

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر