1

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان ۶ بازیکن جذب کرد

  • کد خبر : 401408
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

ولی رضایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد. وی افزود: با درخواست سرمربی تیم فوتسال بانوان قرارداد سهیلا ملمولی، نسترن مقیمی، محدثه محمدی، الهام عنافچه، مارال ترکمان، کافیه هزاریان، زهرا […]

ولی رضایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد.

وی افزود: با درخواست سرمربی تیم فوتسال بانوان قرارداد سهیلا ملمولی، نسترن مقیمی، محدثه محمدی، الهام عنافچه، مارال ترکمان، کافیه هزاریان، زهرا لطف آبادی، فاطمه بنداد و نیلوفر مقدسی تمدید شد تا این فصل هم برای این تیم به میدان بروند.

مدیر امور ورزش پلایش نفت آبادان گفت: نرجس و نجمه کریمی ۲ بازیکن فصل پیش مس رفسنجان و مینا بیگی بازیکن فصل پیش آباندخت کرج با نظر سرمربی تیم جذب شدند و این فصل برای تیم پالایش نفت به بازی خواهند پرداخت.

رضایی بیان کرد: مریم طوری و سما کشاورزی ۲ بازیکن فصل پیش شاهین نطنز نیز برای تقویت تیم در پست‌های مختلف قراردادشان را با تیم پالایش نفت آبادان منعقد کردند.

وی افزود: فایزه سبزعلی دروازه‌بان پیشین تیم پالایش نفت آبادان نیز به عنوان بازیکن آزاد قرارداد خود را با تیم پالایش نفت آبادان به امضا رساند تا فصل آینده برای نماینده آبادان به میدان برود.

رضایی گفت: به طور حتم تیم پالایش نفت آبادان در این فصل نیز مدعی اصلی قهرمانی است و با توجه به جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی انتظار تکرار قهرمانی از این تیم می‌رود.

مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از اواخر شهریور سال جاری آغاز خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401408

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]