1

درویش: با شیطنت مانع انتقال قلی‌زاده شدند/ احترام به قانون فقط یک واژه است

  • کد خبر : 401651
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه بعد از برگزاری مجمع عمومی این باشگاه در رابطه با این مجمع و مصوبات آن گفت: اولین جلسه مجمع با حضور سهامداران اصلی با حضور بانک‌ها به عنوان سهامداران عمده و اشخاص حقیقی برگزار شد که پیرامون انتخاب اعضای هیات مدیره صحبت و مقرر شد […]

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه بعد از برگزاری مجمع عمومی این باشگاه در رابطه با این مجمع و مصوبات آن گفت: اولین جلسه مجمع با حضور سهامداران اصلی با حضور بانک‌ها به عنوان سهامداران عمده و اشخاص حقیقی برگزار شد که پیرامون انتخاب اعضای هیات مدیره صحبت و مقرر شد که ظرف ۱۵ روز آینده افراد حقوقی و حقیقی خود را معرفی کنند. مجمع دوم در مورد اصلاح اساسنامه بود که تصویب شد و اعضا نظر مثبت دادند و اصلاحات انجام شد.

وی در رابطه با نارضایتی هواداران از عملکرد باشگاه در نقل‌وانتقالات و همچنین آخرین وضعیت جذب علی قلی‌زاده گفت: موضوع قلی‌زاده را همه متوجه شدند. در ۱۰ روز گذشته از سوی باشگاه لهستانی اعلام شد آمادگی انتقال را دارند که ما مذاکره کردیم. اما به یکباره معلوم نیست علتش چیست که منتفی شد. البته از داخل توسط چند باشگاه شیطنت‌هایی انجام شد و آفرهای عجیب و غریب برایش فرستادند که باعث شد روحیه این بازیکن خیلی خراب شود. قلی‌زاده دیشب با من تماس گرفت و گفت که باشگاه اعلام کرده دیگر قصد این انتقال را ندارد.

درویش در مورد برنامه باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید نیز اظهار داشت: ما فقط یک جای خالی در فهرست تیم داریم و کلا یک بازیکن می‌توانیم بگیریم‌. یک بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی را گاریدو معرفی کرده که در روزهای آینده یکی از آنها به پرسپولیس خواهد پیوست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها و اینکه آیا سرخ‌پوشان با این مسئله موافقت می‌کنند؟ اظهار داشت: من در چند رسانه دیدم که گفته شده باشگاه پرسپولیس با افزایش بودجه مخالفت دارد. ما با این مدت افزایش بودجه مخالفت داریم که وقتی دو هفته از لیگ را پشت‌سر گذاشتیم تازه اعلام می‌کنند که آیا موافقت دارید که بودجه باشگاه‌ها افزایش پیدا کند؟ مشکل این است که باید دو ماه قبل این موضوع را اعلام می‌کردند. اگر همان موقع می‌گفتند ما بازیکنان خودمان را از دست نمی‌دادیم. ما به قانون احترام گذاشتیم . بعد متوجه شدیم که احترام به قانون فقط یک واژه است که بیشتر تیم‌های دیگر از آن استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: ما گفتیم با این مدل سقف مشکل داریم. چرا الان تازه اعلام کردند که مبلغی که برای ورودی لیگ نخبگان به باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد، به سقف بودجه باشگاها اضافه می‌شود؟ زمانی که یک بخشنامه را تنظیم می‌کنند باید تمام ابعاد ماجرا را در نظر بگیرنند. این یک مطلب خیلی غیرکارشناسی است که مشخص می‌کند پشتش چیزهای دیگری است. این مبلغ برای پرسپولیس و استقلال که در لیگ نخبگان هستند ۸۰۰ هزار دلار و برای تیم‌های دیگر که در لیگ قهرمانان هستند ۳۰۰ هزار دلار است.

درویش در واکنش به این موضوع که باشگاه‌های دیگر به راحتی بازیکنان مدنظرشان را جذب می‌کنند اما پرسپولیس با مشکلاتی مواجه است و همچنین جذب نکردن مهاجم تاثیرگذار، اظهار داشت: ما فکر می‌کردیم دستورالعمل برای همه است اما نمی‌دانستیم این موضوع هم مانند کارهای دیگرمان است و فقط گفته می‌شود و عمل نمی‌شود. البته نهادهای نظارتی دارند زحمت می‌کشند که دیدید بازیکنان چند تیم از لیست خارج شدند. این موضوع نظارت می شود.

وی افزود: نکته‌ای که باید بگویم این است که در هر پست ۲ بازیکن باکفایت داریم و آنچنان که صحبت می‌شود نیست. یک مقدار جو دلالی است که علیه پرسپولیس وجود دارد چون آنها از کنار تیم ما امتیازی کسب نکردند و ما اجاره ندادیم دلال‌ها از کنار پرسپولیس درآمد داشته باشند.

درویش در خصوص تقابل پرسپولیس با شاگردان یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: همه بازی‌های ما حساس هستند. گل‌محمدی سال‌ها زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و به او خسته‌نباشید می‌گوییم. بازی با فولاد ما هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد و می‌خواهیم اولین ۳ امتیازمان را بگیریم.

وی در پایان درباره میزبانی پرسپولیس در لیگ نخبگان گفت: ۹ مهر اولین بازی ما در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401651

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]