1

پیش‌بینی عبده تبریزی از وضعیت بازار سهام

  • کد خبر : 403143
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از بورس پرس، حسین عبده تبریزی که یکی از مشاوران اقتصادی مسعود پزشکیان در جریان انتخابات ریاست جمهوری بوده و از نزدیکان وی بشمار می رود در برنامه تلویزیونی پایش شبکه اول سیما با اشاره به اطلاع از راه حل های خروج بورس از بحران، گفت: با تغییرات درستی که […]

به گزارش «تابناک» به نقل از بورس پرس، حسین عبده تبریزی که یکی از مشاوران اقتصادی مسعود پزشکیان در جریان انتخابات ریاست جمهوری بوده و از نزدیکان وی بشمار می رود در برنامه تلویزیونی پایش شبکه اول سیما با اشاره به اطلاع از راه حل های خروج بورس از بحران، گفت: با تغییرات درستی که در بازار سرمایه در حال انجام بوده، انتظار می رود بازار نه تنها به سمت تضعیف نخواهد رفت بلکه تا پایان سال جاری به سمت تقویت حرکت و رشد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازار سرمایه، مراحلی را گذارنده و باید بر روی مقوله شفاف سازی ها، کار شود. واقعیت این است که مردم توقع زیادی از انتشار صورت جلسات ( شورای عالی بورس) ندارند. اگر این شفاف سازی در موضوع اخیر انجام شده بود ( مصوبه وام ۱۰٫۵ میلیارد تومانی به رئیس و اعضا هیات مدیره سازمان بورس) مسئله روشن تر شده بود و این گرفتاری ها ایجاد نمی شد.
لوتوس

عبده تبریزی افزود: به نظر می رسد در صندوق های بازنشستگی تکمیلی می توان اقدامات عمده ایی انجام داد. چرا که بخشی از گرایش بورس، سرمایه گذاری کوتاه مدت است و ورود سرمایه های بلند مدت و ۳۰ ساله از سوی صندوق های بازنشستگی می تواند به تعادل بازار سرمایه منتهی شود. 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403143

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]