3

خیلی‌ها دوست دارند که هاشمی در مقابل رهبری قرار بگیرد

  • کد خبر : 4566
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۵۰

استاد اخلاق هیات دولت با اشاره به نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات سال ۸۸ می گوید: آقای هاشمی می خواست گسل را ببندد یعنی یک جایی بایستد که خودش متصل باشد به نظام و فتنه‌گران هم متصل باشند. وی در گفت و گو با “سیاست نامه” با بیان اینکه آقای هاشمی دنبال […]

استاد اخلاق هیات دولت با اشاره به نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات سال ۸۸ می گوید: آقای هاشمی می خواست گسل را ببندد یعنی یک جایی بایستد که خودش متصل باشد به نظام و فتنه‌گران هم متصل باشند.
وی در گفت و گو با “سیاست نامه” با بیان اینکه آقای هاشمی دنبال فتنه گری نبوده و نیست می افزاید: اینی که وی دنبال بستن گسل است به نوعی خطری هم دارد که متوجه اوست چرا که هر اشتباهی جبران‌ناپذیر است و امکان لغزش زیاد است.
وی بازی کردن این نقش توسط هاشمی را مغایر با نقش رهبر معظم انقلاب ندانسته و می افزاید: از بقایای مجموعه فتنه‌گران هستند کسانی که به آقای هاشمی حسن ظن دارند و شاید آقای هاشمی می‌خواهد از این حسن ظن برای کمک به کم کردن شکاف استفاده کند. اما گاهی می شود که کسی می‌خواهد اینها را بیاورد اما اتصال خودش قطع می‌شود. این نگرانی‌هایی که دوستان از آقای هاشمی دارند این است که مبادا یک وقتی صحبت او و گفتار او با امام جماعت که رهبر بزرگوار است نخواند. باید هماهنگ بود با امام جماعت.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه این گفت و گو می گوید:خیلی‌ها دوست دارند که هاشمی در مقابل رهبری قرار بگیرد و این از خواسته‌های اجانب است. امام هم به این دو گفت اگر شما با هم باشید من فکرم راحت است. دست هر دو را گرفت و گفت با هم باشید. انتقاد بر همه واجب است، به همه می شود انتقاد کرد به همه می شود نقد کرد و اشکالی ندارد و اصلاً خود انتقاد یک نوع همکاری است. این را اصلاً تیتر کنید انتقاد مثل تشویق یک نوع همکاری است. ترک انتقاد مثل ترک تشویق یک نوع مبارزه منفی است. مثلاً اگر به هاشمی رفسنجانی انتقاد نکنیم در بعضی لحظات یک نوع مبارزه منفی با او کرده‌ایم.
آیت الله حائری شیرازی با بیان اینکه اختلاف سلیقه درون خانواده انقلاب امری طبیعی است در ادامه می افزاید:سلیقه‌های مختلف مانند دانه‌های تسبیح است و امام جماعت نخ تسبیح. اختلاف سلیقه اختلاف راه نیست. مسیر یکی است. خوب، حالا اختلاف سلیقه دارند با هم بحث کنند، با هم گفت‌وگو کنند، اشکالی ندارد، بسیار مبارک است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4566

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]