2

دشمنان از هر راهی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند

  • کد خبر : 46966
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲

البته مسئله تحریم ها موضوع جدیدی نیست و مردم ولایتمدار ایران اسلامی مانند گذشته با اعتقادی راسخ و دلی قرص در راستای آرمان های نظام و انقلاب گام برمی دارند.

محمد حسین صفارهرندی پیش از ظهر شنبه در نشست بصیرت عاشورایی پایوران، پیشکسوتان و اقشار سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به تحریم ها گفت: دشمنان از هر راهی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد با اعمال تحریم ها و تشدید فشارها بر مردم، در کشور تفرقه ایجاد کند، افزود: البته مسئله تحریم ها موضوع جدیدی نیست و مردم ولایتمدار ایران اسلامی مانند گذشته با اعتقادی راسخ و دلی قرص در راستای آرمان های نظام و انقلاب گام برمی دارند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نه دی ابراز داشت: دشمنان پس از مشاهده این حماسه مردمی از رسیدن به اهداف خود مایوس شدند.

صفارهرندی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار ایران در روز نه دی تصریح کرد: حضور و پشتیبانی مردم در همه عرصه ها به ویژه در  نه دی باعث شد توطئه های دشمنان با شکستی سخت مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم در جامعه تفرقه ایجاد شود، گفت: برخی منافقان قصد دارند با بد جلوه دادن شرایط و فضاسازی در جامعه وحدت در بین مردم را از بین برده و افراد را دچار تردید کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر باشیم تا بتوانیم دشمنان را شکست دهیم و نباید اجازه دهیم فشارهای مادی ما را  دچار تردید کند زیرا این امر تنها هدف دشمنان است.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر