2

تظاهرات اسرائیلی‎ها در اعتراض به سیاست‎های اقتصادی بنیامین نتانیاهو

  • کد خبر : 8541
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴

کابینه نتانیاهو در چند قدمی سقوط تظاهرات اسرائیلی‎ها در اعتراض به سیاست‎های اقتصادی بنیامین نتانیاهو با ادامه نارضایتی‌ها از سیاست‌های اقتصادی نتانیاهو، حدود ۳۰۰ هزار اسرائیلی با برگزاری تظاهرات در تل‌آویو و غرب بیت المقدس، خواستار اصلاحات اقتصادی شدند. به گزارش خبرنگار پرس تی‌‌وی، حتی تصویب آخرین لایحه مسکن در پارلمان رژیم اسرائیل کمک چندانی […]

کابینه نتانیاهو در چند قدمی سقوط

تظاهرات اسرائیلی‎ها در اعتراض به سیاست‎های اقتصادی بنیامین نتانیاهو
با ادامه نارضایتی‌ها از سیاست‌های اقتصادی نتانیاهو، حدود ۳۰۰ هزار اسرائیلی با برگزاری تظاهرات در تل‌آویو و غرب بیت المقدس، خواستار اصلاحات اقتصادی شدند.

به گزارش خبرنگار پرس تی‌‌وی، حتی تصویب آخرین لایحه مسکن در پارلمان رژیم اسرائیل کمک چندانی به آرام شدن معترضان اسرائیلی نکرد.

معترضان با بیان اینکه این لایحه پیمانکاران را ملزم به ساخت خانه‌های مقرون به صرفه نمی‌کند، نگران این هستند که به جای آن خانه‌هایی برای قشر ثروتمند ساخته شود.

گفته می‌شود که نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل و معاونان وی با جدی نگرفتن معترضان جوان، براین باورند که این اعتراضات افق محدودی داشته باشد و با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، توجهات به دور جدید درگیری‌های اسرائیل و فلسطین معطوف شود.

با وجود این، معترضان در اسرائیل اکنون دیگر محدود به دانشجویان نیستند.

بر پایه این گزارش، با رسیدن بهار عرب به اسرائیل، معترضان نه تنها خواستار رفاه و عدالت اجتماعی هستند، بلکه اکنون درخواست‌ها برای صلح عادلانه نیز از سوی معترضان به گوش می‌رسد.

اسرائیلی‌ها در سومین شنبه متوالی با برگزاری تظاهرات خیابانی، خواستار عدالت اجتماعی شده و نسبت به سیاست‌های اقتصادی نتانیاهو اعتراض کردند.

بعضی از معترضان صراحتا می‌گویند، تنها چند قدم با یک انقلاب اجتماعی که منجر به سقوط ائتلاف حاکم در اسرائیل شود، فاصله دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]