آرشیو روزانه : ۲۴ آبان, ۱۳۹۲

۲۴آبان

نتایج کامل مقدماتی جام ملت‌های آسیا + جدول

تیم‌های فوتبال سوریه، قطر، چین و ازبکستان در مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا موفق شدند مقابل حریفانشان به پیروزی برسند.

۲۴آبان

مقبره حضرت حوا در عربستان +تصاویر

با وجود آن که وهابیان آثار اسلامی را در عربستان تخریب کرده‌اند، عکسهایی از مقبره حضرت حوا، مادر همه انسانها در برخی موزه‌ها نگهداری می شود.

۲۴آبان

تروریست‌ها سر فرمانده خود را اشتباهاً بریدند + تصویر

منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند تروریست‌های وابسته به داعش یکی از فرماندهان جبهه النصره را که گمان کردند ذکرهای شیعیان رابرلب جاری کرده است سر بریدند.

۲۴آبان

استخدام در یک شرکت معتبر راه سازی

یک شرکت معتبر راهسازی جهت تکمیل کادر فنی و اجرایی خود واقع در پروژه هاى گلبهار خراسان نیرو استخدام میکند.

۲۴آبان

جان مک کین: تحریم های جدید علیه ایران وضع نمی شود

مذاکرات بین ایران با پنج کشور عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل به علاوه آلمان که به گروه ۱+۵ موسوم شده برای حل و فصل آنچه کشورهای غربی به آن “نگرانی‌ها از برنامه هسته‌ای ایران” می‌گویند انجام می‌شود.

۲۴آبان

افشاگری رویترز از چرایی کارشکنی فرانسه در مذاکرات هسته‌ای ژنو

خبرگزاری انگلیسی رویترز گزارش داد کارشکنی فرانسه در مذاکرات هسته‌ای ژنو بیش از آنکه به دغدغه‌های هسته‌ای مربوط شود در راستای منافع اقتصادی این کشور بوده است.

۲۴آبان

موتورسیکلت رویایی هوندا+ تصاویر

چیزی بیشتر از موتورسیکلت‌های کروزر می‌خواهید؟ مدل جدید هوندا CTX1300 2014 با کنار هم گذاشتن ویژگی‌های موتورهای تورینگ و کروزر شما را به رویایتان نزدیک می‌کند.

۲۴آبان

سنگ اندازی ۵+۱در مذاکرات طبیعی است

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ضرورت ادامه حمایت از تیم مذاکره کننده گفت: سنگ اندازی ۵+۱در جریان مذاکرات مسبوق به سابقه است و باید انتظار چنین اقداماتی را از آنان داشت.

۲۴آبان

این ۷ نفر در ۲۰ سالگی چه می‌کردند؟ +تصاویر

یاست پالیسی میک با انتشار گزارشی به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن ۲۰ سالگی به آن مشغول بودند پرداخته شده است.

۲۴آبان

«عکس روز» یورونیوز از عزاداری شیعیان!+تصویر

سایت یورونیوز (Euronews) در قسمت «عکس روز» خود، برای انعکاس عزاداری‌های شیعیان در ماه محرم عکسی قابل تأمل را منتشر کرد.

آمار کرونا
[cov2019]