1

تروریست‌ها سر فرمانده خود را اشتباهاً بریدند + تصویر

  • کد خبر : 106633
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۴

منابع خبری محلی در سوریه گزارش دادند تروریست‌های وابسته به داعش یکی از فرماندهان جبهه النصره را که گمان کردند ذکرهای شیعیان رابرلب جاری کرده است سر بریدند.

به گزارش تسنیم به نقل از المیادین، منابع خبری محلی در سوریه اعلام کردند، تروریست‌های داعش اشتباهاً سر یکی از فرماندهان گروه تروریستی احرار الشام را بریدند.

صفحه برخی از گروه‌های تروریستی سوریه در شبکه‌های اجتماعی طی ساعت‌های گذشته اعلام کردند چند تن از تروریست‌های وابسته به داعش سر “محمد مروش” ملقب به “ابو عبد الله الحلبی” از فرماندهان احرار الشام را از تنش جدا کردند.

 تروریست‌ها سر فرمانده خود را اشتباهاً بریدند + تصویر

به گزارش منابع خبری محلی در سوریه، محمد مروش طی درگیری با ارتش سوریه در پادگان لواء ۸۰ زخمی می‌شود که در اثر آن برخی تروریست‌ها وی را به یک بیمارستان نظامی منتقل می‌کنند.

محمد که به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه زخمی و تحت تاثیر مواد مخدر بوده است شروع به گفتن عبارات نامفهمومی می‌کند، این عبارات در نظر برخی تروریست‌های وابسته به داعش یاعلی و یاحسین جلوه می‌کند و باعث می‌شود تا آنان گمان کنند که وی از نیروهای عراقی وابسته به بشار اسد است. بنابر این علی رغم اینکه همراهانش اعلام کردند وی از فرماندهان احرار الشام است سر وی را به سرعت از تنش جدا کردند.

گروره تروریستی احرار الشام نیز از سوی دیگر به سبک فیلم‌های وسترن آمریکایی اقدام به تهیه و نشر اعلامیه‌ای که در آن تصویر دو شخص مسئول قتل محمد مروش در حالی که زیر تصویر آنها عبارت تحت تعقیب حک شده است می‌کنند، آنان اعلامیه را به صورت وسیعی در مناطق تحت نفوذ خود منتشر کرده و از مردم خواسته‌اند تا این دوشخص را برای مجازات به دادگاه شرعی تحویل دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=106633

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر