آرشیو روزانه : ۱۹ آذر, ۱۳۹۲

۱۹آذر

زن منشوری دوباره برای فردوسی پور دردسر ایجاد می کند!

رسانه های خارجی از انتخاب فرناندا لیما به عنوان مجری برنامه اهدای توپ طلا خبر دادند.

۱۹آذر

افشاگری جنجالی کاپیتان پرسپولیس علیه رویانیان!

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان اگر من را تنها اسطوره در تیم ملی می‌داند، پس بدون شک خود را اسطوره پرسپولیس لقب داده است.

۱۹آذر

ماوسی که دنیا را متحول کرد +تصویر

شاید بگویید که دیگر با ارائه ابزارهای نظیر تبلت نقش ابزارهای جانبی نظیر ماوس بسیار کم رنگ شده است. شاید اینگونه باشد و شاید هم نه اما در هر صورت نمی توان منکر زحمات مخترعانی چون انگلبرت و تلاششان برای پیشبرد فناوری شد.

۱۹آذر

قیمت ۲ هزار و ۶۵۰ تومانی برای هر دلار

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی متغیرهای بودجه ۹۳ همچون قیمت هر بشکه نفت، قیمت دلار و میزان صادرات نفت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

۱۹آذر

افزایش حقوق کارمندان بیش از ۱۸ درصد به ضرر جامعه است!

بنا بر قانون افزایش حقوق سالانه کارمندان باید بر اساس نرخ تورم باشد و افزایش‌ها باید به گونه‌ای باشد که افزایش قیمت‌های ناشی از تورم را جبران کند اما بنا بر گفته معاون برنامه‌ریزی و راهبردی رئیس‌جمهور افزایش حقوق ها امسال ۱۷٫۵ درصد تا ۱۸ در صد خواهد بود که با توجه به نرخ تورم بالای ۳۵ درصد به نظر عادلانه نیست.

۱۹آذر

مراسم یادبود ماندلا جنجالی شد+تصویر

دست دادن باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا با رائول کاسترو رئیس جمهوری کوبا به سوژه رسانه های جهان تبدیل شده است.

۱۹آذر

فرمانده سپاه: اظهارات ظریف در دانشگاه تهران درست نبود

فرمانده کل سپاه گفت: ظریف را دیپلمات مجرّبی می‌دانیم ولی او در حوزه دفاعی تخصصی ندارد و گفته‌هایش در دانشگاه تهران درباره مقایسه توان نظامی ایران و آمریکا درست نبود.

۱۹آذر

خودرویی مخصوص خانم‌های جوان +تصاویر

این خودرو تنها برای مشتریان خاصی ساخته شده. یعنی در حقیقت مشتری دیگری نمی‌تواند آن را انتخاب کند. سیتروئن فرانسه نسخه جدیدی از هاچ‌بک زیبای خود را با همکاری یک شرکت لوازم آرایشی به بازار عرضه کرد.

آمار کرونا
[cov2019]