1

فرمانده سپاه: اظهارات ظریف در دانشگاه تهران درست نبود

  • کد خبر : 109557
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۳

فرمانده کل سپاه گفت: ظریف را دیپلمات مجرّبی می‌دانیم ولی او در حوزه دفاعی تخصصی ندارد و گفته‌هایش در دانشگاه تهران درباره مقایسه توان نظامی ایران و آمریکا درست نبود.

به‌گزارش  فارس،‌ سرلشکر محمدعلی جعفری که در دانشگاه امام صادق (ع) سخنرانی می کرد، با اشاره به اظهارات ظریف در یک جلسه دانشجویی گفت: ظریف را دیپلمات مجرّبی می‌دانیم ولی او در حوزه دفاعی تخصصی ندارد و گفته‌هایش در دانشگاه تهران درباره مقایسه توان نظامی ایران و آمریکا درست نبود.

وی تصریح کرد: دشمن در صورت حمله و ریختن هزاران بمب، شاید بتواند نهایتا ۱۰ الی ۲۰ درصد از توان موشکی ما را منهدم کند؛ البته تمام توان ما در حوزه موشک نیست.

فرمانده کل سپاه همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر غرب از سپاه بخواهد برد موشک‌هایش را کاهش دهد، آیا این را قبول می‌کنید؟ پاسخ داد: هیچ‌وقت این کار را نمی‌کنیم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه با بیان اینکه “موشک‌های ما به اسرائیل می‌رسد”، گفت: هم‌اکنون نیز توان افزایش برد موشک‌‌ها را داریم اما فعلا به‌دستور مقام معظم رهبری، برد موشک‌هایمان را به ۲ هزار کیلومتر محدود کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به طرح برخی ادعاها، اظهار داشت: آنها که حرکت سپاه را مقابل خود می‌بینند، فضاسازی می‌کنند که سپاه نباید وارد سیاست شود.

فرمانده کل سپاه بر این نکته تأکید کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفاظت از انقلاب، وظیفه خود را انجام می‌دهد.

سرلشکر جعفری در خصوص بودجه سال آینده سپاه نیز اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، کاهش بودجه سپاه تا حدودی برطرف شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=109557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر