1

خبر خوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

  • کد خبر : 164880
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

این جزو اسرار دو باشگاه است و لزومی ندارد رسانه ای شود.

احمد فقیهی در خصوص ارسال نامه باشگاه پرسپولیس به باشگاه ذوب آهن برای جذب محسن مسلمان اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به باشگاه ذوب آهن رسما خواستار جذب مسلمان شد و باشگاه ذوب آهن هم موافقت خود را برای صدور رضایت نامه این بازیکن اعلام کرد.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم دیگر مشکلی بر سر راه این انتقال وجود داشته باشد. قرار است شنبه صبح نماینده باشگاه پرسپولیس به باشگاه ذوب آهن در اصفهان بیاید تا در خصوص صدور رضایت نامه این بازیکن اقدام کنند.

معاون باشگاه ذوب آهن در این باره که انتقال مسلمان به باشگاه پرسپولیس قطعی شده خاطرنشان کرد: همه چیز به روز شنبه بستگی دارد چون قرار است باشگاه پرسپولیس در قبال رضایت نامه مسلمان مبلغی را به باشگاه ذوب آهن پرداخت کند که در صورت انجام این کار روز شنبه رضایت نامه مسلمان صادر خواهد شد. ما موافقت مان را برای رضایت نامه مسلمان به باشگاه پرسپولیس اعلام کردیم و اگر روز شنبه مشکل خاصی پیش نیاید این انتقال قطعی خواهد شد.

فقیهی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس قرار است بابت رضایت نامه مسلمان چقدر به باشگاه ذوب آهن پرداخت کند بیان داشت: این جزو اسرار دو باشگاه است و لزومی ندارد رسانه ای شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=164880

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]