2

آخرین اظهار نظرهای مردم در باره حذف صفر پول

  • کد خبر : 6155
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶

حسین قضاوی’ روز سه شنبه در نشست خبری که در محل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،برگزار شد، افزود: بر اساس نتایج نظر سنجی که از سوی سایت بانک مرکزی انجام شده است تاکنون بیش از ۵۱ هزار نفر از این سایت بازدید کرده اند. وی ادمه داد:بر این اساس ۶۶درصد مردم با حذف چهار صفر،۲۱درصد […]

حسین قضاوی’ روز سه شنبه در نشست خبری که در محل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،برگزار شد، افزود: بر اساس نتایج نظر سنجی که از سوی سایت بانک مرکزی انجام شده است تاکنون بیش از ۵۱ هزار نفر از این سایت بازدید کرده اند. وی ادمه داد:بر این اساس ۶۶درصد مردم با حذف چهار صفر،۲۱درصد مردم با حذف سه صفر ، ۲درصد با حذف ۲صفر و ۹درصد با حذف یک صفر موافق هستند.
قضاوی اظهار داشت: ۳۳درصد پاسخگویان موافق جایگزینی یکباره پول جدید به جای پول قدیم و ۶۶درصد موافق گردش موقتی همزمان دو پول جدید و قدیم هستند.
وی با اشاره به نامگذاری پول فرعی جدید (سکه) بیان داشت: ۲۲درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی موافق نامگذاری ریال ، ۸درصد تومان، ۲۱درصد پارسی و ۳۵درصد موافق دریک به جای پول فرعی هستند.
این مقام مسئول در مورد نامگذاری پول اصلی گفت: همچنین ۳۹ درصد پارسی را به عنوان پول اصلی ،۳۴درصد تومان و ۱۸درصد دریک را به عنوان پول اصلی انتخاب کرده اند. همچنین ۵۹درصد هیچکدام از این نامگذاریها را نپذیرفته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6155

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با حذف ۴ صفر موافقم ولیکن در زمینه نام گذاری موافق با اسامی بالا نیستم. در صورت نیاز به همفکری حاض به همکاری هستم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر