2

تغییر در معاونت سیاسی دادستان کل کشور/بختیاری به دادگاه ویژه روحانیت رفت

  • کد خبر : 186697
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

سیدمرتضی بختیاری جایگاه معاونت سیاسی‌امنیتی دادستان کل کشور را به فرد دیگری سپرد و از این پس به طور تمام وقت در دادگاه ویژه روحانیت فعالیت می‌کند.

سید مرتضی بختیاری

مرتضی بختیاری معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با تأیید این خبر به خبرنگار تسنیم گفت: تا پیش از این به طور پاره‌وقت در دادگاه ویژه روحانیت مشغول بودم و از این به بعد به طور کامل فعالیت می‌کنم. بود که با این تغییر، وی به عنوان معاون دادگاه ویژه روحانیت منصوب شد.

بر اساس این گزارش، البته بختیاری پیشتر نیز سمت معاونت دادگاه ویژه روحانیت را بر عهده داشت اما به صورت پاره وقت در این مسئولیت انجام وظیفه می‌کرد؛ ضمن اینکه احتمال دارد وی طی روزهای آینده در آستان قدس رضوی مسئولیتی جدید برعهده بگیرد.

شهردار منطقه محروم فیض آباد مه ولات (خراسان رضوی) (سال‌های اولیه انقلاب)، معاون فرماندار تربت حیدریه (۱۳۶۰)، معاون اداری و مالی دادسرای انقلاب تربت حیدریه (۱۳۶۰)، جانشین دادستان انقلاب کاشمر سال‌های (۱۳۶۱–۱۳۶۳)، دادستان انقلاب بیرجند، قائن و نهبندان سال‌های (۱۳۶۳–۱۳۷۰)، معاون دادستان انقلاب مشهد (۱۳۷۰–۱۳۷۱)، دادستان عمومی وانقلاب و ویژه روحانیت حوزه مشهد (۱۳۷۱–۱۳۷۳)، قائم مقام دادگستری استان خراسان و نمایندگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان (۱۳۷۳–۱۳۷۶)،  مدیر کل دادگستری استان فارس (سال ۱۳۷۶)، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور(۱۳۷۶–۱۳۸۳)،  مدیر کل دادگستری استان خراسان رضوی(۱۳۸۳–۱۳۸۴) و استاندار اصفهان(۱۳۸۴–۱۳۸۸) از جمله سوابق اجرایی بختیاری محسوب می‌شود.

براساس شنیده‌ها، عباس محدث مسئول حفاظت‌اطلاعات دیوان عدالت اداری یکی از گزینه‌های احتمالی جایگزینی بختیاری در معاونت دادستانی کل کشور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر