3

نمای فوق العاده زیبای هتل آدرس اسکای ویو دبی

  • کد خبر : 385007
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵

هتل آدرس اسکای ویو دبی (Address Sky View) یک از هتل‌های ۵ ستاره مرکز شهر دبی است که دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری دبی دارد. هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ایستگاه مترو برج خلیفه برسانید و به آسانی به سایر نقاط شهر تردد کنید. با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی نیز می‌توانید به دبی مال و برج خلیفه بروید.

این هتل ۱۶۹ واحد اقامتی دارد که همگی عایق صوتی هستند. این اتاق‌ها امکاناتی مانند تلویزیون،‌ تلفن، صندوق امانات، چای‌ساز یا قهوه‌ساز، یخچال یا مینی‌بار، حمام اختصاصی با کابین دوش یا وان و لوازم بهداشتی دارند. کفپوش واحدها از نوع مرمر است و پنجره آن‌ها رو به شهر باز می‌شود. همچنین برخی از اتاق‌ها مجهز به بالکن با میز و صندلی هستند.

صبحانه هتل به شکل بوفه در سبک‌های حلال و گیاهی سرو می‌شود. این مجموعه یک رستوران فعال دارد که با انواع غذاهای بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند. همچنین درصورت درخواست می‌توانید از منوی غذاهای رژیمی نیز غذا سفارش دهید.

در هتل آدرس اسکای ویو استفاده از اینترنت، پارکینگ، استخر روباز و مرکز تناسب اندام کاملا رایگان است. مهمان‌ها همچنین می‌توانند از خدمات نگهداری کودک هتل نیز استفاده کنند. همچنین مسافران با پرداخت هزینه جداگانه امکان استفاده از امکاناتی مانند خدمات خشکشویی، خدمات اتوکشی، کرایه دوچرخه، ماساژ، اسپا و امکانات برگزاری جلسه را هم دارند.

این هتل یکی از هتل‌های لوکس دبی است و هزینه اقامت در آن گران است. رزرو هتل آدرس اسکای ویو دبی به گردشگرانی که پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند در قلب دبی اقامت کنند و محدودیتی در بودجه ندارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=385007

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر