2

اشک استاندار جدید استان البرز درآمد!

  • کد خبر : 101284
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

مراسم تودیع و معارفه عربیان و طاهری استانداران پیشین و جدید استان البرز که پیش از ظهر امروز در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد حاشیه هایی داشت که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی ویژه ترین مهمان این مراسم بود، وی قبل از ساعت مقرر شروع مراسم در تالار شهیدان نژاد فلاح حاضر شده بود و این برنامه با قرائت قرآن توسط قاری بین اللملی استان البرز استاد اطهری فرد آغاز شد.

رحمانی فضلی صبح امروز پیش از برگزاری این مراسم به گلزار شهدا و دفتر امام جمعه کرج نیز سر زده بود.

مراسم تودیع و معارفه امروز مانند تمام مراسم های تودیع و معارفه خالی از هدایا و دسته گلها نبود اما تنها هدیه ای که بر روی سن به عربیان استاندار پیشین البرز داده شد لوح تقدیر بود که گویا این امر به خواست وی اتفاق افتاده بود.

حضور حجت الاسلام عربی امام جمعه شهر سرخه زادگاه حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور نیز به عنوان مهمانی ویژه از استان سمنان یکی دیگر از حواشی این برنامه بود.

آیت الله محسن کازرونی امام جمعه کرج که اولین سخنران این مراسم بود بعد از سخنرانی خود و توصیه به استاندار جدید از زحمات و تلاش با تواضع عربیان در طول یک سال گذشته تشکر کرد و گفت: این جمله را هم به شوخی می گویم هم جدی، عربیان مظلومانه آمد و مظلومانه هم رفت اما این امر ذره ای از ارزش کار وی کم نخواهد کرد.

وی در بخش دیگر از سخنانش گفت: استان البرز به خصوص شهر کرج از یک اتحاد خوبی برخوردار است که بعد از تب اختلاف ۴۱ درجه ای و استخوان ترکاندن برخی به وجود آمده است و باید قدر این اتحاد را دانست.

محمد جواد کولیوند که به نمایندگی از دیگر نمایندگان مجلس به پشت تریبون برای سخنرانی رفته بود نیز از شجاعت عربیان برای قبول سمت استانداری البرز تشکر کرد و گفت: شاید اگر شخصی به دنبال پست و سمت بود هیچ گاه در پایان دولت سمتی این چنینی را نمی پذیرفت اما عربیان درایت کرد و با حضور وی بسیاری از گره هایی که در مسیرهای مختلف بود با مشورت باز شد.

اما پاسخ عربیان نیز به سخنان کولیوند در نوع خودش جالب بود، وی در ابتدای سخنان خود با خنده گفت: آقای کولیوند گفتند عربیان با شجاعت این سمت را قبول کرد اما نگفتند که صابون زیر پایش گذاشتیم و سُر خورد.

این صحبت وی با عکس العمل همراه با خنده حضار مواجه بود.

عربیان در انتهای سخنان خود نیز گفت: در ستاد آقای روحانی در استان البرز افراد ارزشمندی حضور داشتند اما من به دیدار هیچ یک از آنها نرفتم و برای ماندن در پست استانداری با هیچ کس رفت و آمدی نداشتم.

وی تاکید کرد: اگر در این مدت به وزارت کشور نیز سر نزده ام به دلیل این بوده است که مبادا شائبه ای ایجاد شود.

اما رحمانی فضلی نیز که سخنرانی مفصلی در این مراسم داشت در بخشی از سخنانش به انتخاب رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: چهره جدید، گفتمان جدید به انسان آرامش می دهد، وقتی آقای روحانی صحبت می کند احساس آرامش می کنیم دیگر نگران نیستم که در هر جلسه ای از دولت نیشخند و تمسخر رخ دهد.

افق/مهر:سید طاهر طاهری نیز آخرین سخنران این مراسم بود، وی که متن سخنرانی خود را از قبل آماده کرده بود و تمامی سخنانش را از روی متن خواند در پایان سخنانش به قسمتی از توصیه های امام علی (ع) خطاب به مالک اشتر اشاره کرد و سخنانش را با شعری از شیخ بهایی به پایان برد که با بغض همراه با اشک وی همراه بود.

حضور پرشمار مسئولان استانی و شهری در مراسم امروز تقریبا استان را به حالت نیمه تعطیل درآورده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر