2

نشست ۴۰ متری خیابان در شهرک غرب

  • کد خبر : 102118
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

ترکیدگی لوله آب در محل یک زمین گودبرداری شده سبب نشست بخش‌هایی از خیابان “گلستان” در تقاطع با خیابان “ایران زمین” در شهرک غرب شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، با بیان اینکه وقوع این حادثه در ساعت ۵:۲۸ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، گفت: به دنبال اطلاع از این حادثه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان شش ایستگاه را به محل حادثه واقع در شهرک غرب خیابان ایران زمین، خیابان گلستان، اعزام کرد.

 

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که در قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع، عملیات گودبرداری به عمق تقریبی ۴۰ متر در حال اجرا بوده که ناگهان ترکیدگی لوله آب سبب شسته شدن خاک و نشست زمین در خیابان گلستان شده است.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه به علت نشست زمین، خیابان گلستان به طور کامل مسدود شده و گودالی به عمق تقریبی ۴۰ متر و قطر حدود ۱۲ متر در آن ایجاد شده، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و با توجه به اینکه تعدادی از خانه‌های مجاور نیز دچار ترک‌خوردگی شده و در معرض خطر قرار داشتند، توصیه‌های لازم را مبنی بر تخلیه خانه به آنان ارائه کردند.

 

ملکی با بیان اینکه تعدادی از خانه‌های مجاور این محل به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار احتمالی تخلیه شده است، به ایسنا گفت: متاسفانه تعدادی از مالکان نیز با مقاومت‌های بی‌مورد، به توصیه‌های آتش‌نشانی توجه نمی‌کنند که در این زمینه به نظر می‌رسد بهتر است این افراد هشدارهای آتش‌نشانان را جدی بگیرند.

 

وی با بیان اینکه در کف این گودال مقادیری آب ناشی از ترکیدگی لوله جمع شده است، تصریح کرد: در حال حاضر آتش‌نشانان ایمن‌سازی محل را به اتمام رسانده و سازمان آب نیز اقدام به قطع جریان آب در این محل کرده است.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه هیچ مورد مصدوم و فوتی نداشته است، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان محل را به عوامل شهرداری و سازمان تحویل داده‌اند.

 

ملکی درباره وضعیت تردد در خیابان‌های ایران زمین و گلستان نیز به ایسنا گفت: خیابان گلستان به طور کامل مسدود شده و یک لاین از خیابان ایران زمین نیز به دلیل استقرار دستگاه‌های امدادی و پیشگیری از خطر مسدود شده، اما تردد در خیابان ایران زمین در حال انجام است.

 

در حال حاضر عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری و آتش‌نشانی در محل حاضر هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر