2

دروغ سازان را پای میز محاکمه می کشانیم

  • کد خبر : 10351
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹

استاندار تهران در واکنش به چند سایت خبری که در اقدامی هدفمند ، یک پرونده تخلف در استانداری تهران که مربوط به دوره‌های قبل بوده است را به مدیریت کنونی ربط داده‌اند، گفت: دروغ سازان را پای میز محاکمه می کشانیم.در خبر این سایتها آمده است: سازمان بازرسی کل کشور در جریان بررسی وضعیت مالی […]

استاندار تهران در واکنش به چند سایت خبری که در اقدامی هدفمند ، یک پرونده تخلف در استانداری تهران که مربوط به دوره‌های قبل بوده است را به مدیریت کنونی ربط داده‌اند، گفت: دروغ سازان را پای میز محاکمه می کشانیم.در خبر این سایتها آمده است: سازمان بازرسی کل کشور در جریان بررسی وضعیت مالی استانداری تهران و برخی فرمانداری‌های تابعه، سود جریان مالی به میزان بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان را گزارش کرده است!

مرتضی تمدن در این باره به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: این هم از جمله دروغ‌های بزرگی است که متأسفانه برخی سایت‌های خبری منتسب به افراد خاص، این روزها منتشر می‌کنند.

وی افزود: مسائلی که در این خبرسازی مطرح شده، مربوط به دوره‌های قبلی مدیریت استانداری تهران است که در زمان خود و در جای خود به آنها رسیدگی شده و احکام آنها صادر و تعیین تکلیف شده است.

تمدن ادامه داد: اما متأسفانه در این خبرسازی طوری وانمود شده که گویا این تخلفات جدید است و در مدیریت فعلی جریان دارد.

استاندار تهران با بیان اینکه قطعا این موضوع را از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری می‌کنیم و خبرسازان و دروغ‌پردازان را پای میز محاکمه می‌کشانیم، تاکید کرد: از مسوولان سازمان بازرسی کل کشور (که این خبر به نقل از آنها منتشر شده) نیز انتظار داریم سکوت نکنند و با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند.

تمدن تصریح کرد: در زمان مدیریت بنده هیچ موضوعی که بیانگر سوءاستفاده مالی یا تخلف مالی باشد، در استانداری تهران رخ نداده است.

استاندار تهران تصریح کرد: این که یک موضوع قدیمی و سوخته را که در زمان وقوع به آن رسیدگی و تعیین تکلیف شده است دوباره و پس از چند سال مطرح می‌کنند، جای تأمل جدی دارد.

تمدن خاطرنشان کرد: هدف از این جریان‌سازی‌ها این است که بدون هیچ سند و مدرکی به افکار عمومی هجوم ببرند و با انواع خبرسازی‌ها مردم را نسبت به خدمتگزاران خود بی‌اعتماد کنند.

استاندار تهران در پایان تصریح کرد: قطعا هر چقدر به زمان انتخابات مجلس نزدیک‌تر شویم، این هجمه‌ها بیشتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر