2

به نام اصولگرایان به کام فرصت طلبان و فتنه گران

  • کد خبر : 10856
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۵:۲۴

هم پوشانی برخی سایت های شبه اصولگرا با نشریات زنجیره ای و رسانه های بیگانه علامت سؤال بزرگی را روی این سایت ها نهاده است. چندین ماه است که سایت های خبر آن لاین، عصر ایران و […] فاصله خود را با رسانه ها و روزنامه های همسو با فتنه گران (کلمه، جرس، آینده، شرق، […]

هم پوشانی برخی سایت های شبه اصولگرا با نشریات زنجیره ای و رسانه های بیگانه علامت سؤال بزرگی را روی این سایت ها نهاده است.
چندین ماه است که سایت های خبر آن لاین، عصر ایران و […] فاصله خود را با رسانه ها و روزنامه های همسو با فتنه گران (کلمه، جرس، آینده، شرق، اعتماد، روزگار، آرمان، آفتاب یزد، ایلنا، پارلمان نیوز و آفتاب) تقریبا برداشته اند به نحوی که تولیدات آنها در کمتر از چند ساعت و بعضا به فاصله چند دقیقه به تیترهای اصلی رسانه های زنجیره ای و هم چنین رسانه های بیگانه مانند رادیو فردا، بی بی سی، صدای آمریکا، روزنت، گویانیوز، دویچه وله و…تبدیل می شود. حتی گفته می شود برخی خبرنگاران زنجیره ای با دو طرف ماجرا همکاری می کنند. محور این فعالیت نزدیک به هم، کشاندن بحث های اختلافی به درون جبهه اصولگرایی در پوشش حمایت از برخی چهره ها نظیر آقایان لاریجانی و قالیباف و… است. در این چرخه معیوب، برخی از نمایندگان مجلس نظیر آقایان ع-م، ح-ک، ع-ع، ر-الف و… هم پای ثابت مصاحبه های اختلاف افکن هستند. در این فضاسازی منفی غالبا چنین القا می شود که هدف، مخالفت با جریان انحرافی است اما آنچه در عمل مشاهده می شود سوءاستفاده از عنوان «جریان انحرافی» برای تسویه حساب با اصولگرایان و بدتر از آن میدان دادن به بازی تبلیغاتی دشمن است.
این رفتار رسانه ای ناسالم تا آنجا پیش رفته که خبر آن لاین از قول یکی از نمایندگان (آقای ک) جبهه پایداری را که با محوریت آیت الله مصباح یزدی تشکیل شده، «همان جریان مشایی» توصیف کرد! حال آن که آیت الله مصباح و همراهان اصلی وی در جبهه پایداری جزو اولین و جدی ترین و مصرترین معترضان تحرکات انحرافی باند مشایی بوده اند. آنچه نگرانی را بیشتر می کند میدان دادن به برخی چهره های سیاسی آلوده و از جمله کسانی است که در ماجرای دانشگاه آزاد و مقابله با تلاش برای نظارت پذیرکردن این دانشگاه دارای سرمایه ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی، به عنوان دلالان جزء عمل کردند تا شاید امکان نظارت و حسابرسی بر این دانشگاه فراهم نشود.
به نظر می رسد چهره های سیاسی- در همه اضلاع جبهه اصولگرایی- مسئولیت دارند نظارت بیشتری بر رسانه های منسوب به خود داشته باشند یا دست کم به طور علنی از خود سلب مسئولیت کنند. مشابه همین اتفاق در برخی رسانه های وابسته به جریان انحرافی نظیر هفت صبح و… دیده می شود و این نگرانی وجود دارد که این رسانه های به ظاهر متنوع و متضاد در نهایت کار به هم گره خورده باشند و برخی عناصر فرصت طلب با نفوذ در میان شخصیت ها و رسانه ها، و به بهانه تسویه حساب های سیاسی و حزبی، در عمل پازل دشمن را کامل کنند و صورت حساب خود را برای جای دیگری فاکتور نمایند!
وضعیت رسانه های فعلی هرچند آفاتی را در خود دارد اما از آن جهت که جبهه متحد اصولگرایان را با عناصر آلوده به فرصت طلبی یا فتنه آشکار می کند، ذی قیمت است و از جمله می توان نامزدها را از همین حالا محک زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر