1

جبهه پایداری انشعابی در جببه متحد اصولگرایان ایجاد نکرده است

  • کد خبر : 9506
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶

حجت الاسلام شجونی:جبهه پایداری معیارهای جامعتین را به عنوان یک هدف اساسی برگزیده است .بانیان جبهه پایداری در مقابله با جریان انحرافی از پیشتازان هستند کسی منتظر اصلاح‌طلبانی که کشور را به آشوب کشیدند نیست و کشور فیلتر مشخصی برای جلوگیری از ورود انسان‌های ناصالح به مجلس دارد. حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی، عضو شورای […]

حجت الاسلام شجونی:جبهه پایداری معیارهای جامعتین را به عنوان یک هدف اساسی برگزیده است .بانیان جبهه پایداری در مقابله با جریان انحرافی از پیشتازان هستند

کسی منتظر اصلاح‌طلبانی که کشور را به آشوب کشیدند نیست و کشور فیلتر مشخصی برای جلوگیری از ورود انسان‌های ناصالح به مجلس دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درگفت‌وگو با ندای انقلاب گفت: جبهه پایداری مجموعه‌ای از افراد انقلابی هستند که اصل اساسی را برای خود اصولگرایی می‌دانند و مهمتر اینکه معیارهای جامعتین را به عنوان یک هدف اساسی برگزیده‌اند.
وی با ذکر اینکه در جبهه پایداری افراد شاخصی حضور دارند، افزود: اگر سابقه این افراد را بررسی کنیم خواهیم دید که آنها در مقابله با جریان انحرافی از جمله پیشتازان انقلاب هستند  و این مسئله یکی از افتخارات جبهه پایداری است.
شجونی بیان کرد: جبهه پایداری انشعابی در جبهه متحد اصولگرایان ایجاد نکرده است و سوابق انقلابی افراد این جبهه نشان می‌دهد که آنها آمده‌اند تا جبهه بزرگ اصولگرایی را تقویت کنند و جریان انحرافی را بیشتر به حاشیه ببرند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: جبهه پایداری در اعلام موجودیت خود مواضعش را به صورت شفاف بیان کرده است و این صراحت بیان خود عاملی برای وحدت در جبهه اصولگرایان و نامیدی دشمنان از ایجاد تفرقه است.
وی با اشاره به ضروت تشکیل جبهه پایداری عنوان کرد: این جبهه آمده است تا به انقلاب و مردم خدمت کند، باید سخن آنها را قبول کرد زیرا در گذشته افراد این جبهه در خدمت‌رسانی به مردم شهره بوده‌اند و نگاه حذفی به جبهه پایداری سخنی است که از سوی دشمنان جبهه بزرگ اصولگرایی مطرح می‌شود.
شجونی در مورد لیست انتخاباتی اصولگرایان گفت: عجله کردن در این زمینه به صلاح اصولگرایان نیست و باید با مشورت‌های زیاد و هم‌اندیشی در نهایت لیستی اعلام شود که وزن اصولگرایان را در مجلس بالا بررد البته در ارائه این لیست نظر روحانیت و جامعتین بسیار اهمیت دارد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در مورد موضع خود نسبت به ورود اصلاح‌طلبان افزود: کسی منتظر اصلاح‌طلبانی که کشور را به آشوب کشیدند نیست و کشور فیلتر مشخصی برای جلوگیری از ورود انسان‌های ناصالح به مجلس دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر