1

کمیته هسته ای هنوز تشکیل نشده است

  • کد خبر : 116501
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد کمیته هسته ای که رییس مجلس پیشنهاد عضویت رییس این کمیسیون را در آن داده بود، هنوز تشکیل نشده است.

بروجردی درباره پیشنهاد «علی لاریجانی» رییس مجلس در نشست مشترک مجلس و دولت درباره عضویت خود به عنوان رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در کمیته هسته ای و اینکه آیا این کمیته در دولت جدید تشکیل شده است یا خیر؟گفت: نمی دانم ولی با توجه به پیشنهاد آقای لاریجانی منتظریم ببینیم چه می شود.

ایرنا/بروجردی افزود: تصور من این است که باید این کمیته عملیاتی شود و دوباره کار خود را در دولت جدید از سر گیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس احتمال داده است که این کمیته در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تشکیل شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت قبل این کمیته وجود داشت و من عضو این کمیته بودم، افزود: در این کمیته مجموعه مباحث هسته ای مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و پس از جمع بندی اعضای آن، تصمیم نهایی در مورد موضوعات هسته ای گرفته می شود.

وی یادآور شد: در دولت قبلی من، آقای حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، رییس سازمان انرژی اتمی و وزیران اطلاعات، خارجه، دفاع و کشور و نیز نماینده رییس جمهوری عضو این کمیته بودیم.

بروجردی در پاسخ به این سوال که آیا شما به دلیل ریاست بر کمیسیون امنیت ملی برای ریاست این کمیته انتخاب شده اید؟ گفت: در دوره های قبل از من دعوت می شد و فکر می کنم به دلیل ریاست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای حضور دراین کمیته دعوت می شدم.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک مجلس و دولت از رییس جمهوری خواست رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عضو کمیته برنامه ریزی و تصمیم گیری هسته ای درآید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=116501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر