1

اظهارات “سعود الفیصل” زیبنده کشورهایی است که مداخله گری را در دستور خود دارند

  • کد خبر : 144821
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم اظهارات خصمانه وزیر خارجه رژیم سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارات خصمانه وزیر خارجه رژیم سعودی علیه ایران را به شدت محکوم کرد.
“علاء الدین بروجردی” در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری العالم تصریح کرد: سوریه و عراق از وجود گروههایی تروریستی رنج می برند که از سوی کشورهای منطقه ای شناخته شده نزد همگان، حمایت می شوند.
 
وی با بیان اینکه ایران در عراق و سوریه نیروی نظامی ندارد، اظهار داشت: حمایت ایران از عراق و سوریه به ارایه مشورت محدود می شود، و این امر در چارچوب مقابله با تروریسم صورت می گیرد.
 
بروجردی با اشاره به مشارکت نیروهای سعودی در سرکوب اعتراضهای مسالمت آمیز مردم بحرین گفت: نیروهای سعودی در بحرین برای سرکوب ملت بی پناه آن حضور دارند.
 
بروجردی خاطرنشان کرد: آنچه فیصل در اظهاراتش به آن اشاره کرد، درحقیقت زیبنده کشورهایی است که این روش مداخله گری را در دستور خود دارند.
 
وزیر خارجه سعودی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک اخیر خود با فرانک والتر اشتاینمایر درشهر ریاض مدعی شد که ایران کشور سوریه را اشغال کرده و باید نیروهایش را خارج کند.
 
وی همچنین ادعا کرد که این وضعیت درمورد حضور ایران در عراق و یمن نیز صدق می کند.
 
این اظهارات فیصل درحالی مطرح می شود که نیروهای سعودی از سال ۲۰۱۱ میلادی بحرین را در اشغال خود دارند و همچنین نوار مرزی با یمن را تا عمق ۱۰ کیلومتر در تسلط خودگرفته اند، و جنگنده هایش در سوریه و لیبی حملات هوایی انجام می دهند.
 
علاوه بر این، تروریست ها در بسیاری از کشورهای شاهد ناآرامی، از داخل عربستان حمایت می شوند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر