2

کابینه رژیم صهیونیستی اسرائیل در آستانه فروپاشی

  • کد خبر : 12458
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۰:۰۸

کارشناس مسائل صهیونیستی، ادامه اعتراض ها در اراضی اشغالی فلسطین را نشانه بحرانی بزرگ دانست که ممکن است کابینه رژیم اشغالگر را سرنگون کند. “اشرف العجرمی ” روز یکشنبه به شبکه خبری العالم گفت: اولویت های سیاسی کابینه نتانیاهو به نفع عموم صهیونیست ها نیست، و این امر باعث برافروختن آتش اعتراضات در سرزمین های […]

کارشناس مسائل صهیونیستی، ادامه اعتراض ها در اراضی اشغالی فلسطین را نشانه بحرانی بزرگ دانست که ممکن است کابینه رژیم اشغالگر را سرنگون کند.

“اشرف العجرمی ” روز یکشنبه به شبکه خبری العالم گفت: اولویت های سیاسی کابینه نتانیاهو به نفع عموم صهیونیست ها نیست، و این امر باعث برافروختن آتش اعتراضات در سرزمین های اشغالی شده  است.

وی ادامه داد : تل آویو بودجه کلانی را برای شهرکسازی، توسعه اشغالگری و نظامی گری اختصاص می دهد، در حالیکه که عموم ساکنان اراضی اشغالی از گرانی، کمبود خدمات در زمینه های مختلف آموزشی، بهداشتی و غیره رنج می برند.

عجرمی افزود: کابینه اشغالگران تاکنون نتوانسته است هیچ گونه برنامه ای را برای راضی نگه داشتن افکار عمومی جامعه صهیونیستی و کاستن  از خشم معترضان ارائه کند.

وزیر سابق فلسطینی با اشاره به احتمال سقوط دولت ائتلافی با ادامه اعتراضات در سرزمین های اشغالی، هشدار داد: ممکن است نتانیاهو برای انتقال بحران به خارج از سرزمین های اشغالی، در جبهه های دیگر اقدام به تنش آفرینی کند؛ همچنانکه اخیرا شاهد جنگ افروزی این رژیم در غزه ، بمباران و حمله به فلسطینی ها بودیم.

وی افزود : بحران های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، دلیل ادامه اعتراض ها برای هشتمین هفته در سرزمین های اشغالی است.

حدود ۴۰۰ هزار نفر شامگاه دیروز با تظاهرات در اراضی اشغالی، خواستارعدالت اجتماعی شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر