5

پرسپولیس همیشه تیم خوبی است

  • کد خبر : 12818
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰

ابراهیم زاده: پرسپولیس دیر جمع شده اما خوب بازی می کند سرمربی ذوب آهن گفت: اگر چه پرسپولیس دیر جمع شده اما فوتبال را خوب بازی می کند. منصور ابراهیم زاده در مورد دیدار روز پنج شنبه برابر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس شرایط بحرانی را پشت سر گذاشت و یک پیروزی خوب به دست آورد. […]

ابراهیم زاده: پرسپولیس دیر جمع شده اما خوب بازی می کند

ابراهیم زاده: پرسپولیس دیر جمع شده اما خوب بازی می کند

سرمربی ذوب آهن گفت: اگر چه پرسپولیس دیر جمع شده اما فوتبال را خوب بازی می کند.

منصور ابراهیم زاده در مورد دیدار روز پنج شنبه برابر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس شرایط بحرانی را پشت سر گذاشت و یک پیروزی خوب به دست آورد. پرسپولیس همیشه تیم خوبی است و بازیکنان این تیم انگیزه های خودشان را دارند. این تیم دیر جمع شد اما اکنون خوب کار می کند.

وی ادامه داد: ما هم می خواهیم با شرایط خوب، اصفهان و ایران را به سمت کره جنوبی ترک کنیم و تلاش می کنیم بازی قابل قبولی ارایه بدهیم. تا برای دیدار با سامسونگ در لیگ قهرمانان آماده باشیم.

ابراهیم زاده در مورد اینکه مشکل اصلی ذوب آهن دیر رسیدن ملی پوشانش به ایران است گفت: هم دیر رسیدن ملی پوشان و هم مصدومیت قاسم حداد ی فر مشکل است.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه از ملی پوشانش در بازی با پرسپولیس استفاده خواهد کرد یا نه گفت: باید ببینم شرایط بازی چگونه است و بازیکنان از نظر روحی و روانی در چه وضعیتی هستند.

وی در مورد اینکه فکر می کند می تواند پرسپولیس را شکست بدهد گفت: ما فکر نمی کنیم و تلاش می کنیم تا موفق شویم. همه تیم ها برای موفقیت خودشان تلاش می کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

ابراهیم زاده در مورد اینکه عباس ترابیان سرپرست تیم ملی گفته ملی پوشان را چهارشنبه صبح به ایران بازمی گردانیم و مربیان باشگاهی نگران نباشند به فارس گفت: ملی پوشان ساعت ۲۱ سه شنبه بازی شان شروع شده و حدود ساعت ۲۴ به هتل بازگشته اند و ساعت یک بامداد نیز راهی فرودگاه شده اند تا ساعت سه و چهار صبح به ایران برسند. از شما می پرسم به نظرتان این بازیکنان که باید یک پرواز دیگر هم تا اصفهان داشته باشند چهارشنبه صبح خواب هستند یا بیدار که به ایران می رسند.

سرمربی ذوب آهن در مورد برنامه ۹۰ و پرداختن به سوژه دلالی در فوتبال گفت: نمی توانیم ایجنت و آژانس در فوتبال را نفی کنیم. در همه جا این مسئله وجود دارد؛ آنچه بد است اغفال بازیکنان است که برخی، بازیکنان جوان را به مسیر غلط می برند.

وی تاکید کرد: برخی از بازیکنان جوان به من می گویند ما کسی را نداریم که پارتی مان شود. اول اینکه پارتی همه خداست. دوم اینکه چه پارتی بهتر از خود فوتبال، باید شرایط باشگاهی به سمت و و سویی برود که مسیر جذب بازیکن اصولی شود. همه مربیان دوست دارند تیم و بازیکنانی قدرتمند داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=12818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر