6

۲۰ مهر آغاز فعالیت ستاد‌های انتخابات استان تهران

  • کد خبر : 13007
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱

مرتضی تمدن استاندار تهران امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران به بیان وظایف ستادهای برگزاری انتخابات در استان تهران پرداخت و گفت که فراهم سازی مقدمات برگزاری انتخابات و آموزش نیروهای برگزارکننده انتخابات از جمله وظایف این ستادها است. وی افزود: ستادهای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید قوانین و ضوابط حاکم و ناظر بر […]

مرتضی تمدن استاندار تهران امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران به بیان وظایف ستادهای برگزاری انتخابات در استان تهران پرداخت و گفت که فراهم سازی مقدمات برگزاری انتخابات و آموزش نیروهای برگزارکننده انتخابات از جمله وظایف این ستادها است.

وی افزود: ستادهای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید قوانین و ضوابط حاکم و ناظر بر انتخابات را به شیوه های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند و شرایطی را بوجود بیاورند که نامزدها قوانین را رعایت کنند و از قانون تخطی نکنند.

وی ادامه برگزاری انتخاباداد: ستادهای ت نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین باید شرایطی را بوجود بیاورند که رای دهندگان شرایط لازم را برای شرکت در انتخابات بدانند.

استاندار تهران در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فعالیت های زودهنگام تبلیغاتی انتخابات مجلس در استان تهران آغاز شده است، گفت: اینکه عده ای در جامعه خودشان را معرفی می کنند به نحوی که خودشان را در معرض افکار عمومی قرار دهند؛ دو جنبه دارد که یکی از این جنبه ها این است که این افراد تبلیغات رسمی به راه می اندازند و این خلاف قانون است.

تمدن افزود: مراجع نظارتی بخصوص از زمانی که به طور رسمی برنامه انتخابات کلید بخورد، اگر تخلفی را از سوی نامزدها مشاهده کنند با متخلفان حتما برابر قانون برخورد خواهند کرد.

تمدن با بیان فرمایشات و خطبه های مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر خاطرنشان کرد: تلاش دشمن در این است که انتخابات که موجب رشد و پیشرفت کشور و توسعه مردم سالاری است را به یک آسیب برای کشور و انقلاب تبدیل کنند و به این دلیل باید تمام مسوولان و مردم مراقب باشند.

وی ادامه داد: باید مواظب باشیم این فرصت طلایی و فرصت مردم سالاری را دشمن برای ما تبدیل به آسیب نکند.

استاندار تهران گفت: تجربه انتخابات رییس جمهوری به ما نشان داد که اگر لحظه ای غفلت کنیم، دشمنان خارجی و جریان فتنه با ایجاد اختلافات بین مسوولان ورود و نفوذ می کنند و کاری که نباید انجام دهند انجام می دهند.

تمدن با بیان اینکه جریانات و گروه ها باید همدیگر را تحمل کنند، افزود: اگر احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی حرکت درست داشته باشند و اجازه سوء استفاده به دشمن را ندهند، آن وقت انتخابات خوب برگزار و موجب قوت و قدرت کشور می شود و دشمن هم مانند مایوس شدن در جریان فتنه، بازهم تودهنی خواهد خورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]