6

علی دایی می‌گوید از یک تیم عربی پیشنهاد مربیگری دارد.

  • کد خبر : 1397
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۱۲

علی دایی می‌گوید از یک تیم عربی پیشنهاد مربیگری دارد. به گزارش خبرآنلاین؛ مصاحبه با علی دایی هم به خواست خبرنگار ما، هم به خواست خود سرمربی پرسپولیس حول مسائل حاشیه‌ای انجام نشد و تا جایی که امکان داشت، دو طرف سعی کرده‌اند در مورد مسائل حاشیه‌ای که این اواخر پیش آمده بود حرف نزنند. […]

علی دایی می‌گوید از یک تیم عربی پیشنهاد مربیگری دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مصاحبه با علی دایی هم به خواست خبرنگار ما، هم به خواست خود سرمربی پرسپولیس حول مسائل حاشیه‌ای انجام نشد و تا جایی که امکان داشت، دو طرف سعی کرده‌اند در مورد مسائل حاشیه‌ای که این اواخر پیش آمده بود حرف نزنند. دایی هم سعی می‌کند در این مصاحبه حرف‌هایی بزند که مخاطب آن‌ها هواداران پرسپولیس باشند. او همچنین بارها و بارها قهرمانی در جام حذفی را کار خدا دانست و از خدا تشکر کرد.

*بالاخره پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد.

لطف خدا بود. نمی‌دانم چطوری باید شکرگزاری کنم. شرایط خیلی سختی را گذراندیم و حرف‌های زیادی داشتم که نزدم. می‌دانم هواداران هم به خاطر نتایجی که در لیگ گرفتیم شرایط سختی را گذراندند. ولی من هم مشکلات زیادی داشتم. خدا را شکر که با قهرمانی در جام حذفی روسفید شدیم.

*الان قرارداد شما تمام شده و از پرسپولیس خداحافظی کرده‌ای. از طرفی سرپرست باشگاه هم استعفا کرده. پرسپولیس در چنین شرایطی سامان ندارد و این به ضرر تیم است.

من چه کار می‌توانم بکنم؟ قراردادم تمام شده و این مسئولان رده‌بالای ورزش هستند که باید بروند دنبال کارهای تیم. البته من به هواداران هم حق می‌دهم که نگران تیمشان باشند. اما از دست من هم کاری برنمی‌آید.

*تصمیمی برای آینده‌ات گرفته‌ای؟

من دو سه تا پیشنهاد دارم که از آن‌ها فرصت خواسته‌ام تا فکر کنم. نمی‌توانم زود تصمیم بگیرم. یکی از پیشنهادهایم از یک تیم عربی است و خواسته‌ام که فکر کنم و بعد جواب آن‌ها را بدهم.

*در این چهار سالی که مربیگری کرده‌ای نتایج بدی نگرفته‌ای. سه قهرمانی داری که یکی از آن‌ها در لیگ است و دو قهرمانی هم در جام حذفی. بعد از رکوردهای خوبی که در دوران بازیگری‌ات زدی می‌خواهی در مربیگری هم رکوردها را بزنی؟

من دنبال رکورد زدن نبودم و همیشه یاد گرفته‌ام که کار کنم و تلاش کنم تا به آن چیزی که می‌خواهم برسم و پیشرفت کنم. من تازه اول راه مربیگری هستم. هنوز خیلی سختی‌ها پیش رو دارم و مشکلات زیادی هم خواهم داشت. امیدوارم بعد از این بتوانم موفق باشم.

*ولی خیلی‌ها هنوز منتقد شما هستند و می‌گویند علی دایی برای مربیگری ساخته نشده؟

در مورد این آدم‌ها چه چیزی می‌توانم بگویم جز این‌که این دوستان لطف دارند؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر