2

تانک های عربستان سعودی وارد خاک یمن شدند + تصویر

  • کد خبر : 14001
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۷

ورود تانک‌های عربستان سعودی به یمن تانک های عربستان سعودی برای کمک به سرکوب اعتراض های مردمی وارد خاک یمن شده اند. مبارزان یمنی می‌گویند، کاروانی از تانک‌های عربستان سعودی برای کمک به دولت صنعا به منظور سرکوب اعتراض‌های ضد دولتی، وارد خاک یمن شده‌اند. فعالان مخالف رژیم علی عبدالله صالح می‌گویند، شماری از تانک‌ها […]

ورود تانک‌های عربستان سعودی به یمن

تانک های عربستان سعودی برای کمک به سرکوب اعتراض های مردمی وارد خاک یمن شده اند.
مبارزان یمنی می‌گویند، کاروانی از تانک‌های عربستان سعودی برای کمک به دولت صنعا به منظور سرکوب اعتراض‌های ضد دولتی، وارد خاک یمن شده‌اند.

فعالان مخالف رژیم علی عبدالله صالح می‌گویند، شماری از تانک‌ها و خودروهای زرهی عربستان سعودی روز دوشنبه (۲۸ شهریور) به منظور کمک برای شدت بخشیدن به سرکوب اعتراض‌های مردمی، وارد خاک یمن شده‌اند.

روزنامه یمن پست روز یک‌شنبه (۲۷ شهریور) به نقل از مقامات عربستان سعودی گزارش داد، ریاض به منظور مقابله با انقلاب مردمی یمن، به این کشور سلاح و خودروهای زرهی ارسال می‌کند.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که نیروهای وفادار به صالح به سرکوب وحشیانه معترضان رژیم در شهر صنعا پایتخت این کشور ادامه می‌دهند. در ۲۴ ساعت اخیر دست‌کم ۶۰ نفر در ناآرامی‌های یمن کشته شده‌اند.

شایان ذکر است، اوایل سال جاری میلادی (۲۰۱۱)، ریاض به منظور کمک به سرکوب اعتراض‌های ضد رژیم در کشور همسایه‌اش بحرین، صدها تانک و سرباز به این کشور اعزام کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر