2

امروز، جهان نیازمند تحول است

  • کد خبر : 14377
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰

محمود احمدی نژاد در گفت وگوی تلویزیونی زنده از طریق شبکه جام جم که با ایرانیان مقیم قاره آمریکا سخن می گفت ، و افزود: آمریکایی ها با تحریمهایی که علیه ایران اتخاذ کرده اند، در واقع خودشان را تحریم کرده اتد. ایران با وجود تحریمهای آمریکا به پیشرفتهای قابل ملاحظه ای دست یافته و […]

محمود احمدی نژاد در گفت وگوی تلویزیونی زنده از طریق شبکه جام جم که با ایرانیان مقیم قاره آمریکا سخن می گفت ، و افزود: آمریکایی ها با تحریمهایی که علیه ایران اتخاذ کرده اند، در واقع خودشان را تحریم کرده اتد. ایران با وجود تحریمهای آمریکا به پیشرفتهای قابل ملاحظه ای دست یافته و روابط تجاری خوبی را با اروپایی ها برقرار کرده است.
وی افزود: بهترین راه این است که آمریکایی ها به حقوق و شخصیت ملت ایران احترام بگذارند و در این صورت است که راه برای همکاریهای دوسویه باز می شود و هردو طرف از آن سود خواهند برد.
احمدی نژاد اضافه کرد: این دولت آمریکاست که امروز در بحران اقتصادی بسر می برد و ما با چنین مشکل و بحرانی مواجه نیستیم. بنابر این آمریکایی ها هستند که باید به فکر راهی برای خروج از این بحران و گسترش روابط تجاری خود باشند.
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز، جهان نیازمند تحول است؛ تمام حکومتهای مارکسیستی، اومانیستی و لیبرالیستی امتحانهای موفقیت آمیزی را پس نداده اند و امروز، جهان به دنبال یک راه جدید است.
وی تأکید کرد: ملت ایران این ظرفیت را دارد که راه جدیدی را پیش پای جهان امروز قرار دهد. تمدن و فرهنگ ایران به حدی غنی است که همه کارشناسان و مورخان معتقدند اگر فرهنگ و تمدن ایران از تمدن کل جهان برداشته شود، دیگر چیز قابل توجهی باقی نمی ماند.
وی اظهار داشت: تئوری ملت ایران یک تئوری ساده و زیبا و در عین حال بسیار عمیق است؛ ملت ایران منتظر یک انسان کامل و عاشق انسانهاست و جایگزینی بهتر از آن برای ارایه به عنوان یک الگوی کامل به بشریت وجود ندارد.
رییس جمهوری با تأکید بر اینکه ‘امروز باید ایران را بسازیم’ خاطرنشان کرد: شایستگی ملت ایران، زندگی کردن در سطوح بالاتر اقتصادی و سیاسی است؛ ما همیشه در عرصه بین المللی نقش مؤثر و تأثیرگذار داشته ایم و این ظرفیت را داریم که یکی از قدرتهای اقتصادی برتر جهان باشیم و برای رسیدن به این نقطه، همه آحاد ملت ایران باید کمک کنند و منافع خود را در راستای منافع ملی کشور قرار دهند.
گفتنی است؛ رییس جمهوری کشورمان حوالی ساعت ۲۰٫۳۰ شامگاه پنجشنبه به وقت تهران
در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد که به طور زنده از شبکه های بین المللی پرس تی وی و العالم و همچنین شبکه های یک و خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر