1

احمدی نژاد:این رتبه‌ها تعیین کننده قدر و موجودیت ملت‌هاست

  • کد خبر : 33887
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲

من مطمئنم که به یاری خدا و همت جوانان امسال مدال های رنگین تر و رتبه بهتری کسب خواهید کرد.

رییس جمهور کشورمان جهت حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و تشویق ورزشکاران ایرانی ابراز علاقه کرد.

افق نیوز:محمود احمدی نژاد در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال ۹۰ طی سخنانی با تاکید بر این که بنده به توانمندی جوانان عزیز ایرانی ایمان دارم، گفت: هنگامی که دختران ما در میادین ورزشی حضور می‌یابند، در شرایط نابرابری هستند، اما آن‌ها با همت و تلاش قهرمان می‌شوند.

وی خطاب به ورزشکاران گفت: ان‌شاءالله در المپیک آتی نیز بدرخشید. هر جا که باشید برای ما عزیز هستید، من مطمئنم که به یاری خدا و همت جوانان امسال مدال های رنگین تر و رتبه بهتری کسب خواهید کرد.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: من همیشه دوست دارم در میادین ورزشی حضور داشته باشم. المپیک آتی را نیز دوست دارم بیایم، اما آن‌ها مشکل دارند، اگر آن‌ها مشکلی نداشته باشند، حاضرم بیایم تا ورزشکاران و جوانان را تشویق کنم.

پرداخت مابه التفاوت پاداش ‌ها به ورزشکاران

احمدی‌نژاد که در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران سال ۹۰ سخن می‌گفت در ادامه با اشاره به اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر این‌که بودجه امسال زودتر در اختیار آنها قرار گیرد و همچنین پرداخت مابه‌التفاوت هدایای تقدیمی به قهرمانان، گفت: قول دادیم که زودتر بودجه امسال را در اختیار آنها قرار دهیم و چه کسی بهتر از ورزشکاران. ما میزان هدایا را کامل می‌کنیم.

رییس‌جمهور با بیان این‌که جوانمردی و اخلاق در ورزش ما ریشه‌ای دیرینه دارد، گفت: برخی تقلب‌ها و کلک‌های بسیاری می‌زنند تا یک مدال به دست آورند. این در حالی است که ورزش برای ترویج محبت و جوانمردی است و کسی که دست به کار غیراخلاقی می‌زند،‌کرامت انسانی را له می‌کند.

احمدی‌نژاد با اشاره به برگزاری المپیک لندن و با بیان این‌که این المپیک از جهات گوناگون برای ما مهم است،‌گفت: شاید قهرمان‌های ما باید کاری کنند که آرش انجام داد، منظور منش و عشق به ایران است. ممکن است برای جوانان ما حاشیه درست کنند، زیرا آنها نمی‌خواهند جوانان ایرانی روی سکو بروند، بنابراین ما کار آرش‌وار می‌خواهیم و انشاءالله جوانان ما بر روی سکو خواهند رفت.

رییس‌جمهور با اشاره به رتبه ایران در المپیک گذشته خطاب به ورزشکاران گفت: من نمی‌گویم که چندم شوید، اما می‌دانم که شما تلاش خود را خواهید کرد.

وی همچنین رتبه ایران در آسیا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ما در همین سالن قرار گذاشتیم که در آسیا رتبه دوم را داشته باشیم. (در این میان بانوان ورزشکاران یک‌صدا مقام نخست را فریاد زدند که رییس‌جمهور گفت آفرین بر همت بانوان.)

احمدی‌نژاد گفت: این‌که شما ورزشکاران با روحیه ایمانی، اراده مستحکم و با شجاعت به المپیک می‌روید از نظر ما قهرمانی محسوب می‌شود، ولی باید توجه داشت که این رتبه‌ها تعیین کننده قدر و موجودیت ملت‌هاست.

رییس قوه مجریه یادآور شد: روزی که نام ایران بود، نام دیگری وجود نداشت و همه آرزو داشتند، خود را به ایران متصل کنند. امروز باید کاری کنیم که نام ایران به جایی برسد که سایرین بخواهند با اتصال به نام ایران برای خود افتخار کسب کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم با حضور رییس‌جمهور، از ۱۱۰۰ نفر از قهرمانان و مدال‌آوران سال ۹۰ تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر