5

اضافه خدمت سنواتی سربازان بخشیده شد

  • کد خبر : 144704
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخشش اضافه خدمت سنواتی کلیه سربازان وظیفه و نیز اعطای کسر خدمت از سربازی به مشمولان دارای فرزند به مناسبت عید غدیر خبر داد.

سردار موسی کمالی  اظهارکرد: به مناسبت عید سعید غدیرخم و به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، اضافه خدمت سنواتی کلیه سربازان وظیفه در حال خدمت را بخشیدند.

 

کمالی اضافه کرد: همچنین آن دسته از مشمولانی که تا ۲۲ بهمن سال ۹۳ دفترچه اعزام به خدمت سربازی خود را دریافت کنند مشمول این عفو قرار خواهند گرفت و اضافه خدمت‌های ناشی از غیبتشان بخشیده خواهد شد.

 

سربازان متاهل مشمول مصوبه کسر خدمت فرزند

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به مصوبه اعطای کسر خدمت به ازای همسر و فرزندان به مشمولان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقررات، عطف به ماسبق نمی‌شود؛ اما به مناسبت عید سعید غدیر خم، سربازان در حال خدمت نیز مشمول این مصوبه قرار گرفته و بر اساس آن به ازای هر فرزند دو ماه کسر خدمت به آنها تعلق خواهد گرفت.

کمالی افزود: به عنوان مثال اگر فردی در حال انجام خدمت سربازی باشد با توجه به اینکه طول مدت سربازی‌اش در حال حاضر ۲۱ ماه است به ازای هر یک از فرزندانش دو ماه کسر خدمت خواهد گرفت.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد:‌ واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به یگان خدمتی خود نسبت به دریافت کسر خدمت خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه این خبر به منزله اعلام و ابلاغ است، خاطرنشان کرد: از امروز بیست و یکم مهرماه امسال و همزمان با عید سعید غدیرخم این مصوبه برای کلیه سازمانهای نیروهای مسلح لازم الاجراست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=144704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر