3

پیگیری افزایش حقوق سربازانی که در دستگاه‌های اجرایی خدمت می‌کنند

  • کد خبر : 384268
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: افزایش حقوق برای سربازانی که محل خدمت‌شان در دستگاه‌های اجرایی و غیر از نیروهای مسلح است، در حال پیگیری است.

محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری افق، با اشاره به پیگیری برای افزایش حقوق سربازان، گفت: جلسات متعددی با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه برگزار کردیم که در نهایت بر سر تأمین منابع حقوق سربازان توافق شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای قانون افزایش حقوق سربازان نیاز بود و این منابع هم‌اکنون تأمین شده است، گفت: بنابراین درخصوص حقوق سربازانی که در خود نیروهای مسلح خدمت می‌کنند افزایش ۲۰ درصدی از آذرماه اعمال شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: اما بخش کمی از سربازانی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی هستند یعنی محل خدمت‌شان نیروهای مسلح نیست و واریز حقوق‌شان به‌صورت مستقیم توسط نیروهای مسلح انجام نمی‌شود به‌دلیل اینکه تامین اعتبار نشده است حقوق این بخش از سربازان هنوز افزایش نیافته است.

دهنوی تاکید کرد: در حال پیگیری از مسئولان سازمان برنامه و بودجه هستیم تا تعدادی از سربازانی که محل خدمت‌شان دستگاه‌های اجرایی غیر از نیروهای مسلح است از دی‌ماه تامین اعتبار شود تا افزایش ۲۰ درصدی حقوق برای آنها نیز از ماه آینده اعمال شود.

 پیش از این محسن دهنوی در حاشیه جلسه علنی در جمع خبرنگاران گفته بود که حقوق سربازان از آذرماه به طور میانگین از ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=384268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر