1

عذرخواهی شهرداری تهران از دارندگان کارت تخفیف مترو

  • کد خبر : 149330
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۱۹

مدیر کل روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از دارندگان کارت‌های تخفیف مترو به دلیل ایجاد اختلال نرم‌افزاری در کارت‌های تخفیف عذرخواهی کرد.

مهندس شهرام جباری‌زادگان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات چگونگی ایجاد این اختلال در روز چهارشنبه (۱۲ آذرماه) گفت: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۰ مسافران مترو در هنگام استفاده از کارت بلیت‌های تخفیف‌داری که شخصی‌سازی شده بود، با پیامک “لیست سیاه” مواجه شدند که این افراد با مراجعه به متصدیان مترو، دریافتند که برای رفع این اشکال، باید به ایستگاه متروی صادقیه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این ساعت اعلام شده ایراد نرم‌افزاری موجب ارسال این پیام شده بود، گفت: تاکنون این مشکل رخ نداده بود و تنها در همان ساعت اعلامی (۱۲ ظهر تا ۲۰) این ایراد نرم‌افزاری ایجاد و بلافاصله متخصصان نسبت به رفع آن اقدام کردند و خوشبختانه از آن ساعت و روز چنین مشکلی اعلام نشده است.

مدیرکل روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن عذرخواهی از دارندگان کارت‌بلیت‌های تخفیف‌دار شخصی‌سازی شده که با چنین مشکلی روبه‌رو شدند، گفت: متاسفانه این افراد باید برای رفع مشکل ایجاد شده به قسمت صدور بلیت الکترونیک ایستگاه صادقیه مراجعه کرده و نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

روز چهارشنبه تعدادی از مسافران مترو اعلام کردند که در هنگام استفاده از کارت بلیت‌های تخفیف‌داری که شخصی‌سازی شده‌اند با پیام “لیست سیاه” مواجه شده و کارت‌بلیت‌ها عمل نکرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149330

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر