1

استقلال به ضعیف ترین پرسپولیس تاریخ باخت، صدای کسی درنیامد

  • کد خبر : 159216
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳

مدافع- هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال گفت: «با این نفرات و پتانسیل انتظار داشتم استقلال دو هفته قبل از پایان مسابقات جشن قهرمانی خود را در لیگ چهاردهم برگزار کند.»

محمد نوازی معتقد است استقلال پتانسیل این را داشت که دو هفته زودتر از اتمام لیگ جشن قهرمانی بگیرد و اکنون هم زمینه برای قهرمان شدن وجود دارد.

اظهارات جدید نوازی را در ادامه بخوانید:

* به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک می‌شویم. فکر می‌کنی کدام تیم بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد؟

– نفت و تراکتورسازی بالای استقلال هستند اما بازی‌های سختی در انتظارشان است. با یکدیگر هم بازی مستقیم دارند و کم‌تجربگی نفرات آنها در هفته‌های پایانی که پراسترس است، ‌باعث می‌شود امتیاز از دست بدهند و استقلال بهترین فرصت را دارد که قهرمان شود. هر چند با این نفرات و پتانسیل انتظار داشتم استقلال دو هفته قبل از پایان مسابقات جشن قهرمانی خود را در لیگ چهاردهم برگزار کند.

* دلیل فراز و نشیب‌های استقلال در فصل جاری چه بوده است؟

– عدم تمرکز و حاشیه‌ها باعث شد استقلال در دو، سه مقطع چند بازی را پشت‌سر هم ناکام بماند.

* این روزها صحبت از حضور منصوریان در استقلال مطرح است. این مربی جوان می‌تواند این تیم را جمع و جور کند؟

– هر کس سرمربی استقلال شود، جدا از توان خودش باید یک انرژی خاص بگذارد برای مانع‌ها و سنگ‌پرانی‌هایی که از بیرون صورت خواهد گرفت. من سال ۸۶ بازیکن استقلال بودم. بازی اول را بردیم، بازی دوم مساوی شد. یادتان هست چه جوی برای ناصرخان حجازی راه انداختند؟ چگونه هیأت مدیره را مقابل آن مرد بزرگ، باشخصیت و مهربان قرار دادند و تیم را به حاشیه کشاندند؟ الان استقلال چند باخت هم می‌آورد، انگار نه انگار اما زمان ناصرخان یک باخت را به یک بحران بین‌المللی تبدیل می‌کردند. همین پرویز مظلومی ۴ تا دربی را پشت‌سر هم برد، چند بازیکن رفتند و تیمش دوم لیگ شد. انگار رفته بود دسته دوم و زیر سؤال قرار گرفت اما متأسفانه دیدیم استقلال به ضعیف‌ترین پرسپولیس تاریخ باخت و صدای کسی درنیامد.

* استقلال این هفته مهمان ملوان است، تیمی که فیروز کریمی را روی نیمکت دارد. شناخت کریمی از استقلال می‌تواند مشکل‌ساز باشد؟

– کدام شناخت؟ الان همه از فوتبال اطلاعات بالا دارند. فیروز سال‌ها قبل چند ماه در استقلال بود، فاجعه به بار آورد و رفت. ما داشتیم راهمان را پیدا می‌کردیم اما هیأت مدیره و مدیرعامل پشت سرمربی تیم را خالی کردند و استقلال را دست کریمی سپردند که اصلاً در حد و قواره استقلال و پرسپولیس نیست. امیدوارم استقلال جمعه بتواند با ۳ گل تیم کریمی را شکست دهد. ملوان باشگاهی بزرگ و محبوب است و لیاقتش بیشتر از این‌هاست.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر