5

مدت سربازی کاهش نمی‌یابد

  • کد خبر : 16704
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه به دنبال اجرای طرح انسداد مرزها به میزان قابل توجهی از ورود غیرمجاز اتباع بیگانه به کشور جلوگیری شده گفت: اخیرا افغانها با پاسپورت به ایران می آیند اما اقامت آنها بیش از مدت زمان قانونی است و دیگر به کشور خود باز نمی گردند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد قاچاق انسان از طریق ایران گفت: مهاجرت غیرقانونی افغانها که بیشتر آنها  به عنوان نیروی کار به ایران می آیند به سمت قانونی شدن رفته است و این افراد باید بدانند که به صورت قانونی می توانند وارد کشور شوند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: اخیرا افغان ها با پاسپورت به ایران می آیند اما اقامت آنها بیش از مدت زمان قانونی است و دیگر به کشور خود باز نمی گردند. همچنین اتباع آسیایی که می خواهند از معبر ایران به کشورهای دیگر سفر کنند نیز با تلاش پلیس شناسایی شدند و دیگر این روند متوقف شده است چرا که در گذشته اتباع پاکستان و بنگلادش برای سفر به سایر کشورها وارد خاک ایران می شدند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد کاهش زمان خدمت سربازی گفت: کاهش مدت سربازی کذب است و هر گونه تصمیم در این باره از سوی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شود اگر چه تسهیلاتی را برای سربازان همانند افزایش حقوق در نظر گرفته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در مورد وضعیت ترانزیت مواد مخدر به ایران اظهار داشت: مواد مخدر در افغانستان تولید و از معبر پاکستان وارد ایران می شود. پلیس با این دو کشور همکاری مشترکی در امر مبارزه با مواد مخدر دارد اما وضعیت این دو کشور و وجود تروریست و ناامنی باعث شده است که کشورهای همسایه در امر مبارزه با مواد مخدر به توفیقات مد نظر دست نیابند./مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر