4

ویسی: برای برانکو متاسفم/ فلسفه تیم ما بر پایه جوانان است

  • کد خبر : 167473
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

ویسی گفت: پرسپولیس بزرگ تر از این حرفهاست.شاید ما به اهواز برویم و سرما باشد.پرسپولیس باید جوری آماده باشد که این مشکلات تاثیر منفی در تیمش نگذارد.

عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: عقب نشینی دستور من نبود،ما بازی تاکتیکی و با برنامه ای را مقابل پرسپولیس انجام دادیم.فضای هجومی پرسپولیس را بسته بودیم و عمق دفاع حریف را نشانه رفته بودیم.روی ارسال ها موفق عمل کردیم و این برد را به مردم خوزستان تبریک می گویم. امیدوارم این برد شروع خوبی برای موفقیت در لیگ برتر باش. ما سه بازیکن در جلو داریم که هر تیمی را می توانند آزار دهند.این سه بازیکن می توانند لیگ را تحت الشعاع خود قرار دهند.در بازی با سپاهان هم این ها می توانستند گل بزنند اما بد آوردند.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اینکه برانکو گفته بود که این تیم فرصت زیادی نداشت خاطرنشان کرد:فکر نکنم  این جمله را برانکو واقعی گفته باشد.هر تیمی باید اشتباه کند که تیم دیگر به گل برسد.اگر این حرف را برانکو زده است برای او متاسفم.پرسپولیس فرصتی نداشت.نقطه اوج بازی ما هم این بود که با دو مهاجم بازی کردیم.این مسابقه تمام شده و کاری به حرف های دیگران نداریم.

ویسی پیرامون اینکه چه پیش بینی از رتبه تیم استقلال خوزستان دارد گفت: نمی شود گفت آخر فصل چه می شود.صد در صد نسبت به سال های گذشته بهتریم. جوانتریم وحضور این جوانان باعث می شود اشتباهاتمان کم شود. با این وجود نباید این برد ما را مغرور کند. سال اول نیاز داشتیم بازیکن باتجربه بومی بیاوریم تا تیم را حفظ کنیم. سال دوم می خواستیم تیم را تقویت کنیم اما اشتباهاتی داشتیم و در نهایت در پلی آف ماندنی شدیم. هر مربی فلسفه ای دارد و امسال من بر اساس این فلسفه تیم را چیدم که بر اساس جوانان استوار است. هرنفر باید به اندازه فردی که نیست دوندگی داشته باشد و در این شرایط پرسپولیس چون عقب بود حمله کرد.اینکه تیم ما جلو افتاد و بعد عقب نشست طبیعی است.چون باید فضا را می بستیم. وقتی بازیکنان ما می خواستند استراحت کنند گفتم که هنوز زمان زیادی تا پایان مسابقه مانده است.اینکه عقب برویم دستور تاکتیکی ما نبود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی با فولاد اظهار داشت:هنوز به آن موضوع فکر نکردم.کمی استراحت می کنم و پس از آن به بازی فولاد فکر می کنم.

ویسی درباره اینکه پرسپولیسی ها گرما را دلیل شکست دانسته اند بیان داشت:پرسپولیس بزرگ تر از این حرفهاست.شاید ما به اهواز برویم و سرما باشد.پرسپولیس باید جوری آماده باشد که این مشکلات تاثیر منفی در تیمش نگذارد./بانک ورزش

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=167473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر