7

پرسپولیس به سد فولادی رسید

  • کد خبر : 360944
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

تیم‌های فوتبال فولاد و پرسپولیس در چارچوب هفته نخست لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

فولاد - پرسپولیس/ مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به سد فولادی رسید

به گزارش افق نیوز ، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید امروز ( جمعه) در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود.

سرخ ها که لیگ بیستم را با قهرمانی پشت سر گذاشتند، امید زیادی به کسب ششمین جام پیاپی دارند و می خواهند همچنان بر بام فوتبال ایران بیاستند. سرخ‌ها که چند روز قبل مقابل الهلال عربستان شکست خوردند و از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند، امیدوارند تا پیروزی مقابل شاگردان عبدالله ویسی بتوانند خاطره بدخود را پاک کنند.

پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی علی نعمتی، رضا اسدی، حامد پاکدل، رضا دهقانی و علیرضا دهقانی را به خدمت گرفتند و از سوی دیگر سعید حسین پور، شهریار مغانلو، احمد نوراللهی و کنعانی زادگان را از دست داده‌اند.
فولادی‌ها هم از سوی دیگر پس از قهرمانی در جام حذفی با شوک بزرگی مواجه شدند و پس از اینکه جواد نکونام و سعید آذری از این باشگاه جدا شدند، در تلاش هستند تا با عبدالله ویسی و حمیدرضا گرشاسبی نتایج خوبی در لیگ بیست و یکم بگیرند. نکته قابل توجه این است که در کادر فنی فولاد، خواکین مربی اسپانیایی سابق پرسپولیس است.

شاگردان ویسی که سه اردو در تهران برگزار کردند، تعدادی بازی دوستانه مهم انجام دادند تا برای نبرد در لیگ برتر، جام حذفی، سوپر جام و لیگ قهرمانان آماده شوند. ساسان انصاری هافبک – مهاجم تیم فولاد با چهار گل بهترین گلزن شاگردان ویسی در این رقابت‌های دوستانه بود و البته این در صورت گلزنی پنالتی در دیدار با گل‌گهر می‌توانست این تعداد را همچنان افزایش بدهد.

او در نبرد اخیر تیمش برابر صنعت نفت نیز با یک ضربه فنی دروازه آبادانی‌ها را باز کرد تا با روحیه بالا برای رقابت‌های لیگ آماده شود. انصاری که فصل قبل با پیراهن شماره ۳۰ به میدان می‌رفت در این فصل پیراهن شماره ۳ را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که فصل درخشانش در فولاد را با آن سپری کرد و موفق شد ۱۶ گل برای تیمش به ثمر برساند.

از سوی دیگر هم یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها در طول بازی با الهلال عربستان نشان داد که از عملکرد بازیکنانی چون رضا اسدی رضایت ندارد و باید دید آیا این بازیکن از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور خواهد داشت یا خیر؟

همچنین یحیی به ضعف تیمش در سمت راست هم واکنش نشان داد و سیامک نعمتی را از زمین خارج کرد اما شنیده می شود برای بازی با شاگردان ویسی، مهدی شیری از ابتدا بازی خواهد کرد.

پرسپولیس در فاز هجومی هم کم اثر ظاهر شد. مهدی ترابی به هیچ عنوان در عملکرد پرسپولیس موثر نبود و به نظر می‌رسید که در میدان سردرگم است و نمی‌تواند از سد بازیکنان الهلال بگذرد. عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی به خوبی تغذیه نشدند و خودشان هم وقتی به عقب برگشتند و توپ گرفتند، ناکام بودند.

اولین بازی تیم‌های فولاد و پرسپولیس در تاریخ ۲ تیم در مهر ماه ۱۳۷۷ در تهران برگزار شد که سرخپوشان تهرانی با تک گل بهنام سراج یک بر صفر به برتری رسیدند . در آن دیدار که با قضاوت جلال مرادی برگزار شد، پرسپولیس با ترکیب : عابدزاده، محمدخانی، شاهرودی، ترابیان، رهبری فر ، مطهری، علی کریمی، مهدوی کیا،بزیک و سراج و عبدی به میدان رفتند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این دیدار به شرح زیر است.

حامد لک، مهدی شیری، فرشاد فرجی، علی نعمتی ، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر

این دیدار روز جمعه در اهواز برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=360944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر