4

سابقه سیاست خارجی امریکا در خاورمیانه اسفناک است

  • کد خبر : 17718
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۱

“سابقه سیاسی اسفناک امریکا در خاورمیانه” شروود راس خبرنگار و کارشناس سیاسی افق – پرس تی وی – شروود راس خبرنگار و کارشناس سیاسی می‌گوید، سابقه سیاست خارجی امریکا در خاورمیانه اسفناک است. راس خبرنگار شیکاگو دیلی نیوز روز چهارشنبه (۲۷ مهر) در گفت‌وگو با بخش امریکای وب سایت پرس تی‌وی گفت: “سابقه سیاست خارجی […]

“سابقه سیاسی اسفناک امریکا در خاورمیانه”

شروود راس خبرنگار و کارشناس سیاسی
افق – پرس تی وی – شروود راس خبرنگار و کارشناس سیاسی می‌گوید، سابقه سیاست خارجی امریکا در خاورمیانه اسفناک است.

راس خبرنگار شیکاگو دیلی نیوز روز چهارشنبه (۲۷ مهر) در گفت‌وگو با بخش امریکای وب سایت پرس تی‌وی گفت: “سابقه سیاست خارجی امریکا در خاورمیانه از بسیاری جهات اسفناک است زیرا درباره دموکراسی صحبت می‌کنیم اما به دولت‌هایی که مردم خود را سرکوب می‌کنند، تسلیحات نظامی داده یا می‌فروشیم.”

راس گفت، تاریخ نشان از آن دارد که از تسلیحات نظامی امریکا علیه مردم دموکراتیک استفاده شده است که از آن جمله می توان به مردم در السالوادور و نیکاراگوئه اشاره کرد.

این در حالی است که سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد، بعضی از کشورهای اروپایی، روسیه و امریکا مقادیر زیادی سلاح ‌را در اختیار حکومت‌های سرکوب‌گر قرار داده‌اند.

سازمان عفو بین‌الملل روز چهارشنبه (۲۷ مهر، ۱۹ اکتبر) در گزارشی اعلام کرد، امریکا، روسیه و کشورهای اروپایی پیش از خیزش‌های اخیر مقادیر زیادی سلاح را در اختیار حکومت‌‌های سرکوب‌گر در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی قرار داده‌اند.

عفو بین‌الملل در ادامه افزود، فروش تسلیحات در حالی انجام گرفته است که این کشورها، مدارکی مبنی بر این که تسلیحات مذکور به احتمال زیاد به منظور نقض حقوق بشر مورد استفاده قرار می‌گرفتند، در دست داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر