2

هاشمی باید منجی ما شود!

  • کد خبر : 18023
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶

اصلاح طلبان مجموعه فعل و انفعالات اتفاق افتاده در عرصه بین المللی را یک آغاز برای احیای جریان خود ارزیابی کرده اند. به گزارش«جوان آنلاین»،اخیرا تعدادی از عناصر میانی اصلاح طلبان در جلسه ای ضمن بررسی آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه داخلی و خارجی به اتهامات اخیر آمریکا علیه ایران در خصوص ترور سفیر […]

اصلاح طلبان مجموعه فعل و انفعالات اتفاق افتاده در عرصه بین المللی را یک آغاز برای احیای جریان خود ارزیابی کرده اند.
به گزارش«جوان آنلاین»،اخیرا تعدادی از عناصر میانی اصلاح طلبان در جلسه ای ضمن بررسی آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه داخلی و خارجی به اتهامات اخیر آمریکا علیه ایران در خصوص ترور سفیر عربستان در ایران اشاره کرده وتصریح کرده اند با توجه به در پیش بودن انتخابات و شدت گرفتن فشارهای خارجی فضا برای فعالیت آنان فراهم تر خواهد شد.
دراین جلسه آقای «خ» با اشاره به بی توجهی نظام به شرط گذاری های اصلاح طلبان گفته است،تنها مساله ای که می تواند نظام را در شرایط پذیرش خواسته های ما قرار دهد فشارهای بیرونی است.
وی همچنین با اشاره به موضوع اتهام ترور آمریکا علیه ایران تصریح کرده است،باید امیدوار باشیم که روابط ایران با عربستان به سوی تنش میل کند چرا که با توجه به نزدیکی انتخابات هاشمی می تواندبه عنوان منجی وارد عمل شده و با توجه به ارتباطات خود امتیازات ویژه ای را برای اصلاح طلبان کسب کند.
آقای «خ» همچنین گفته است که در صورت تحقق این مساله می توان امیدوار به خروج هاشمی از انزوا و فعال شدن وی برای اصلاح طلبان بود.
گفتنی است در این جلسه یکی از اعضای حزب منحله مشارکت نیز در پاسخ فرد یادشده فعال شدن هاشمی را موجب محور شدن هاشمی و در سایه قرار گرفتن خاتمی ذکر کرده و گفته است محور شدن هاشمی باعث می شود که وی سریعا به مصادره اصلاح طلبان و سبزها بپردازد.
وی همچنین مدعی شده است که هاشمی برای انتخابات بیشتر به دنبال شکل گیری مجلسی مثل مجلس پنجم است.
گفتنی است این جلسه در حالی تشکیل شده که یکی از روزنامه های متمایل به هاشمی رفسنجانی چند روز پیش در سرمقاله خود اقدام به تطهیر عربستان در ماجرای اتهام اخیر کرد و این کشور را تنها منفعل از طرح آمریکا و مجبور به حضور در این سناریو دانست.
به نظر می رسد این مسائل زمینه ساز نقش آفرینی جدی تر جریان مذکور در آینده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر