2

ممکن است خاتمی در انتخابات کاندیدا شود

  • کد خبر : 63912
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۸:۴۰

آقای خاتمی نگفته که اگر شرایط فراهم شود، ممکن است در انتخابات کاندیدا شود.

رئیس ستاد برگزاری کنگره اصلاح طلبان از برگزاری این کنگره در روزهای آینده خبر داد.
علی محمد غریبانی گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصمیم گرفته به منظور شرکت فعال در انتخابات خردادماه ۹۲ کنگره بزرگ اصلاح طلبان را در روزهای آینده برگزار کند.
وی افزود: در جلسه روز یکشنبه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره زمان دقیق برگزاری کنگره به جمع بندی نهایی خواهد رسید و پس از تعیین زمان دقیق نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.
کنگره اصلاح طلبان پیش از این قرار بود در ۲۷ و ۲۸ دی ماه برگزار شود که به خاطر بلاتکلیفی نسبت به فتنه گران لغو شد.
در همین حال محمدرضا تابش خواهرزاده خاتمی و نماینده مجلس در مصاحبه با «آریا» گفت: آقای خاتمی نگفته که اگر شرایط فراهم شود، ممکن است در انتخابات کاندیدا شود.
تابش درباره کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی هم گفت: آقای هاشمی به دلیل شخصیت ممتاز انقلابی و سوابق خوب اجرایی و انقلابی که دارد در هر جایگاهی که قرار گیرد می تواند تحولات خوبی ایجاد کند. هاشمی مرد عبور از بحران هاست اما در حال حاضر علاقه ایشان به کاندیداتوری و همچنین شرایط سنی آقای هاشمی و مسائلی که در جامعه به وجود آمده و خواسته هایی که نسل جوان دارد خود ایشان باید در نهایت به جمع بندی برسد که آیا می خواهد در انتخابات شرکت کند یا نه. بنده به آقای هاشمی علاقمند هستم به همین دلیل درباره ایشان اینگونه صحبت می کنم.
اظهارات تابش درباره خاتمی در حالی است که خاتمی جزو متهمان و مجرمان اصلی فتنه و آشوب طلبی سال ۸۸ محسوب می شود و از جمله بنابر اعلام صریح شورای نگهبان درباره فتنه گران فاقد صلاحیت است. به عبارت دیگر ادعای نامزدی وی در واقع اعلام ضمنی عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات و نوعی مقابله جویی محسوب می شود. این واقعیت را برخی عناصر تندرو حزب مشارکت نظر ع-ب در مصاحبه های خود مورد تصریح قرار داده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر