1

پرونده عباس جعفری دولت‌آبادی :رهاسازی بیماران در بیابان دیروز به دادگاه ارسال شد .

  • کد خبر : 1842
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸

عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه جلسه تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید دادسرای ناحیه یک در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهار نظر اخیر معاون اول رییس جمهور مبنی بر اینکه رهاسازی بیماران در بیابان توطئه‌ای علیه وزارت بهداشت بوده است افزود: پیش از این نیز گفته ‌ام که دادستانی بر […]

عباس جعفری دولت‌آبادی در حاشیه جلسه تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید دادسرای ناحیه یک در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهار نظر اخیر معاون اول رییس جمهور مبنی بر اینکه رهاسازی بیماران در بیابان توطئه‌ای علیه وزارت بهداشت بوده است افزود: پیش از این نیز گفته ‌ام که دادستانی بر اساس ادله موجود متهمان را تعقیب می‌کند و اساس کار ما به وجود ادله استوار است که در این پرونده نیز تحقیقات خود را بر اساس ادله آغاز کرده ‌ایم.

وی گفت: همان زمان تحقیقات گسترده ای درباره توطئه بودن این حادثه آغاز شد و از وزارت بهداشت نیز با توجه به اختلاف نظر در این موضوع دلیل خواستیم حتی برادر و پسر عموی یکی از بیماران را از یکی از شهرستان ها به تهران احضار کردیم و درباره چگونگی ورود به بیمارستان سؤالاتی پرسیدیم .

دادستان تهران افزود: پرونده متهمان این پرونده دیروز به دادگاه ارسال شد و تا این لحظه دلیلی مبنی بر توطئه بودن این حادثه وجود ندارد.

جعفری دولت‌آبادی گفت: به مسئولان وزارت بهداشت و کسانی که اینگونه ادعاها را مطرح می‌کنند توصیه می‌کنم دلایل ادعای خود را به دادستانی ارائه کنند تا ما پرونده را بر اساس آن ادله بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس تحقیقات ما این ادعاها تا دیروز صحت نداشته است.

جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به بخش دیگری از سوال این خبرنگار مبنی بر اینکه آیا این ادعا می‌تواند مصداق نشر اکاذیب باشد یا خیر گفت: در صورتی که این ادعا ثابت نشود ، بله می تواند .

خبرنگار دیگری پرسید: شایعاتی مطرح است که هفته گذشته برخی افراد وابسته به دولت حصر خانگی شده بودند ، آیا این خبر صحت دارد ؟

دادستان تهران پاسخ داد: من تکذیب می کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر