1

امیدوارم داوران ایرانی در ریو عملکرد درخشانی داشته باشند

  • کد خبر : 188861
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

داور بین‌المللی کشورمان گفت: از کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم که در حالی‌که خیلی‌ها به ما وعده می‌دادند طی چهار روز سیستم رادیویی جدید برای ما فراهم کرد.

خبرگزاری فارس: فغانی: خیلی‌ها قول دادند اما هاشمی عمل کرد/ امیدوارم داوران ایرانی در ریو عملکرد درخشانی داشته باشند

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار با کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: با لطفی که آقایان هاشمی و شهنازی به ما داشتند، هر ۱۱ داور ایرانی که در رشته‌های مختلف ورزشی در المپیک ۲۰۱۶ حضور دارند، طی جلسه‌ای با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک شرکت کردیم و موارد مختلفی مطرح شد.

وی ادامه داد: در این نشست صمیمانه همه داوران با مدیران ارشد کمیته ملی المپیک صحبت کردند و به نوعی درد و دل‌های خود را با این آقایان درمیان گذاشتند. ما سه داور فوتبال حاضر ر المپیک هم گفتیم که سیستم رادیویی فرسوده‌ای داریم که آقای هاشمی طی چهار روز هزینه خرید سیستم رادیویی جدید را به ما داد و خوشبختانه این سیستم رادیویی به‌دست ما رسیده است.

داور بین‌المللی کشورمان خاطرنشان کرد: سیستم رادیویی قبلی ما کهنه و فرسوده بود که با همکاری و تلاش آقای هاشمی سیستم جدید و مدرنی به‌دست ما رسید. همچنین در این جلسه مقرر شد تمام امکاناتی که مربیان و ورزشکاران حاضر در المپیک از آن بهره می‌برند در اختیار ۱۱ داور ایرانی هم قرار بگیرد که بابت این موضوع هم از آقایان هاشمی و شهنازی تشکر می‌کنیم.

فغانی تصریح کرد: از طرف خودم و سایر همکارانم در آقای هاشمی تشکر ویژه‌ای دارم که در حالی‌که خیلی‌ها فقط به ما قول می‌دادند، اما خیلی زود این مسئله را برای ما فراهم کرد و می‌توانیم از این سیستم جدید و مدرن استفاده کنیم. امیدوارم عملکرد خوبی در رقابت‌های المپیک داشته باشیم و ورزشکاران ایرانی هم با حمایت‌های خوبی که کمیته ملی المپیک از آنها انجام داده، عملکرد درخشانی را در المپیک ۲۰۱۶ از خود به‌جای بگذارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=188861

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر