3

همسر سابق رئیس جمهوری فرانسه سارکوزی را فردی شهوتران توصیف کرد

  • کد خبر : 1903
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸

همسر سابق رئیس جمهوری فرانسه سارکوزی را فردی شهوتران توصیف کرد که همواره توسط زنانی احاطه شده که به وی شماره تماس خود را می‌دهند. به گزارش فارس به نقل روزنامه “دیلی میل ” انگلیس، “سیسیلیا سیگانر-آلبینز ” همسر سابق “نیکلا سارکوزی ” در مصاحبه با شبکه “ای بی سی ” آمریکا سارکوزی را نمادی […]

همسر سابق رئیس جمهوری فرانسه سارکوزی را فردی شهوتران توصیف کرد که همواره توسط زنانی احاطه شده که به وی شماره تماس خود را می‌دهند.

به گزارش فارس به نقل روزنامه “دیلی میل ” انگلیس، “سیسیلیا سیگانر-آلبینز ” همسر سابق “نیکلا سارکوزی ” در مصاحبه با شبکه “ای بی سی ” آمریکا سارکوزی را نمادی شهوتران توصیف کرد که همواره توسط زنانی که به وی شماره تماس خود را می‌دهند، احاطه شده است.

وی با بیان اینکه آنها [زنان اطراف سارکوزی] بسیار مجذوب قدرت هستند گفت: من زنانی را دیده‌ام که حتی زمانیکه من در کنار سارکوزی بودم به او شماره تلفن می‌دادند.

به گفته همسر سابق سارکوزی، علی رغم اینکه وی شغلی مهم دارد، اما “سارکوزی حقیر ” بیشتر به دلیل اینگونه رفتارش معروف است.

این روزنامه انگلیسی با اشاره به فساد رایج در میان سران غربی نوشت: آنچه همسر سابق سارکوزی از آن به میلیون‌ها بیننده شبکه ‌ای بی سی نگفت داشتن رابطه نامشروع با “ریچارد آتیاس ” یک سازمان‌دهنده مراسم‌‌های ویژه در چند سال آخر زندگی با سارکوزی بود.

دیلی میل افزود: سیسیلیا پس از آن به سارکوزی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه رای نداد و پس بعد از آن هم در سخنرانی پیروزی سارکوزی کنارش نایستاد.

اما سیسیلیا پیش از این مصاحبه نیز به سارکوزی حمله کرده بود و گفته بود که رئیس جمهور فرانسه زنان جوان را برای مهمانی‌های شبانه در کاخی در پاریس دعوت کرده است.

این افشاگری جدید توسط همسر سابق سارکوزی در حالی صورت می‌گیرد که “سیلویو برلوسکونی ” نخست وزیر ایتالیا از دیگران سران غربی نیز به دلیل رابطه نامشروع با یک روسپس زیر سن قانونی درگیر مراجع قضایی ایتالیاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر