3

برخورد شدید با فرقه‌های شیطانی و انحرافی و راهکار مقابله با آن

  • کد خبر : 1905
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳

“مرتضی آقاتهرانی” درباره اعلام وزارت کشور برای برخورد شدید با فرقه‌های شیطانی و انحرافی و راهکار مقابله با آن، گفت: فرقه‌های شیطانی و جریان‌های انحرافی، در وهله اول یک حمله فرهنگی است و برخی کشورها از بیرون برای القای این توطئه‌ها فشار می‌آورند که باید در برابر آن ایستاد. نماینده مردم تهران، ری، ‌شمیرانات و […]

“مرتضی آقاتهرانی” درباره اعلام وزارت کشور برای برخورد شدید با فرقه‌های شیطانی و انحرافی و راهکار مقابله با آن، گفت: فرقه‌های شیطانی و جریان‌های انحرافی، در وهله اول یک حمله فرهنگی است و برخی کشورها از بیرون برای القای این توطئه‌ها فشار می‌آورند که باید در برابر آن ایستاد.
نماینده مردم تهران، ری، ‌شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: جوانان دوست دارند راهی برای خود پیدا کنند و اگر به‌درستی راه را ندانند، ممکن است به جهالت بیافتند که نباید چنین اجازه‌ای داده شود و لازم است با آن درست برخورد شود.

عضو فراکسیون روحانیون با بیان اینکه بخشی از این جریان که مربوط به خیانت‌های بیگانگان است، باید مورد برخورد قرار بگیرد و در حوزه اطلاعات کشور است، اظهار کرد: بخش فرهنگی این جریان به عملکرد امثال من بازمی‌گردد که باید در بیداری مردم و به ویژه جوانان تلاش کنیم؛ زیرا آنها نیز استقبال می‌کنند؛ مثلا هم‌اکنون که در آستانه اعتکاف قرار داریم، جوانان شرکت می‌کنند و حضور به هم می‌رسانند.

آقاتهرانی با تاکید بر اینکه باید درجلسات و برنامه‌هایی که داریم، عرفان اسلامی را ارائه کنیم افزود: همه دوست دارند به عرفان نزدیک شوند و ارتباط خوبی با خداوند متعال برقرار کنند و اگر این اتفاق میسر نباشد و خلاء فکری موجود باشد، دشمن در این جهت بسیار زیاد سوءاستفاده خواهد کرد.

وی به حضور خود در امریکا اشاره و اضافه کرد: جوانان در کشورهای خارجی نیز علاقه زیادی به عرفان نشان می‌دهند و حتی در امریکا مراکز و مغازه‌هایی وجود دارد که برنامه‌های کف‌بینی، رمالی و فالگیری دارند که اینها به تدریج باعث رواج عرفان‌های کاذب مثل شیطان‌پرستی و حتی روی آوردن به برخی مخدرات می شود که مضر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه هرچه قیمتی است، بدل آن بیشتر است تا مردم را گول بزنند، گفت: دشمن از این فرصت استفاده می‌کند و با این اشتباهات مردم را به میدان می‌آورد و ممکن است عده‌ای را نیز از روی سادگی ببرند و تحریک کنند؛ بنابراین باید در این جهت کار کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1905

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر