7

علی دایی یکی از گزینه‌های هدایت سرخپوشان در فصل آینده است

  • کد خبر : 1980
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۲

به گزارش مهر، حبیب کاشانی پس از آنکه اعلام کرد علی سعیدلو از وی خواسته است تا به حضورش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد، از پنج مربی به عنوان گزینه های هدایت تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده نام برد که قرار بود برنامه هایشان را به سرپرست باشگاه ارائه کنند. حمید استیلی، محمدمایلی […]

به گزارش مهر، حبیب کاشانی پس از آنکه اعلام کرد علی سعیدلو از وی خواسته است تا به حضورش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد، از پنج مربی به عنوان گزینه های هدایت تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده نام برد که قرار بود برنامه هایشان را به سرپرست باشگاه ارائه کنند.

حمید استیلی، محمدمایلی کهن، حمید درخشان، علی دایی و منصورابراهیم زاده گزینه های مورد نظر حبیب کاشانی بودند که براساس اعلام وی قرار است برنامه هایشان را به باشگاه پرسپولیس ارائه کنند تا پس از بررسی های نهایی یکی از آنها به عنوان سرمربی سرخپوشان معرفی شود.

درحالی که گمانه زنی ها از انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی فصل آینده سرخپوشان حکایت دارد اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که علی دایی سرمربی فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس و یکی از گزینه ‌های مورد نظر کاشانی برنامه هایش را به این باشگاه ارائه کرده است.

گفته می شود علی دایی رونوشت برنامه هایش را برای علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس نیز ارائه کرده تا سعیدلو به عنوان رئیس مجمع این باشگاه نیز در جریان این برنامه ها قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر