3

آقای وزیر کشور چرا حکم شما برای استانداری مازندران با دستور جریان انحرافی و رمل و اسطرلاب، کان ل یکن می​شود؟

  • کد خبر : 1984
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۸

این نماینده اصولگرا در نطق امروز خود به رئیس​جمهور یادآورشد: در زمان حیات امام(ره) برخی دیپلمات​ها از ایشان پرسیدند که وقتی روی میزهای مذاکره، مشروب هست، چه باید بکنند؟ و امام فرمودند که مذاکره را ترک کنید تا از هر انحرافی به دور باشید. وی خطاب به احمدی​نژاد افزود: انحراف در دولت شما از آنجا […]

این نماینده اصولگرا در نطق امروز خود به رئیس​جمهور یادآورشد: در زمان حیات امام(ره) برخی دیپلمات​ها از ایشان پرسیدند که وقتی روی میزهای مذاکره، مشروب هست، چه باید بکنند؟ و امام فرمودند که مذاکره را ترک کنید تا از هر انحرافی به دور باشید.

وی خطاب به احمدی​نژاد افزود: انحراف در دولت شما از آنجا اغاز شد که یکی از نزدیکان حضرت عالی در ترکیه حضور یافت و در چنین مذاکره​ای شرکت کرد و شما به راحتی و با تساهل از کنار این بی توجهی به فرمان امام گذشتید.

نماینده ساری ادامه داد: آقای رئیس​جمهور سال گذشته شعارهای کوبنده مردم در حرم امام را در حمایت از خود و ولایت فقیه شنیدید. امسال این سوال برای شما ایجاد نشد که همان مردم درهمان مکان و همان روز از شما بخواهند که راه خود را از جریان انحرافی جدا کنید؟ انتظار است به خواسته مردم عنایت کنید و بدانید که رای ۲۴ میلیونی مردم به شما رای به جریان اصولگرایی و رای به تبعیت شما از رهبری بوده است و لا غیر.

شجاعی خاطرنشان کرد: مظلومیت شما در مقابل مجلس نیست بلکه مظلومیتتان در قبال دوستانی از شما است که پاکدستی و خدمات شما را زیر سوال برده​اند. از شما برادر تقاضا می​کنم که برای برون رفت از حاشیه پردازی، تلاش کنید.

وی از قوه قضاییه هم خواست تا با صدور رای قطعی هرچه سریعتر این قیل و قال​ها در حاشیه دولت را آرام کند.

بخش پایانی نطق این نماینده خطاب به مصطفی محمدنجار بود که طی آن گفت: آقای وزیر کشور چرا حکم شما برای استانداری مازندران با دستور جریان انحرافی و رمل و اسطرلاب، کان ل یکن می​شود؟ تصمیمات وزارت کشور را چرا در جای دیگری می​گیند؟ این بر خلاف سخنان رهبری در پرهیز از دخالت برخی جریانات انحرافی در انتخابات نیست؟

شجاعی ه نماینده ناظر در شورای نظارت بر صدا و سیما است، این را هم گفت که «به عنوان ناظر بر صدا و سیما به این رسانه در خصوص انعکاس اخبار مجلس تذکر می​دهم و به زودی گزارش خود را رد صحن علنی ارائه خواهم داد».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر