2

تهدیدهای جمهوری اسلامی جدی است

  • کد خبر : 20023
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴

غلامرضا کرمی ،رئیس کمیته دفاعی مجلس بیان داشت: هر حرکتی علیه جمهوری اسلامی به هر شکلی صورت گیرد با جواب دندان‌شکن مواجه می‌شود که به طور یقین به متلاشی شدن این جریان استکباری می‌انجامد. غلامرضا کرمی اظهار داشت: گزارش آمانو یک گزارش سیاسی زیر نفوذ آمریکایی‌هاست. * آمانو به گزارش خودساخته آمریکا استناد کرده است […]

غلامرضا کرمی ،رئیس کمیته دفاعی مجلس بیان داشت: هر حرکتی علیه جمهوری اسلامی به هر شکلی صورت گیرد با جواب دندان‌شکن مواجه می‌شود که به طور یقین به متلاشی شدن این جریان استکباری می‌انجامد. غلامرضا کرمی اظهار داشت: گزارش آمانو یک گزارش سیاسی زیر نفوذ آمریکایی‌هاست.

* آمانو به گزارش خودساخته آمریکا استناد کرده است
وی افزود: مواردی که در این گزارش ذکر شده است بر مبنای ادعایی است که در چند سال گذشته آمریکا برای فضاسازی علیه جمهوری اسلامی انجام دادند و اعلام کردند که یک لپ‌تاپ از جای مخفی به دست آورده‌اند.
کرمی گفت: آنها مدعی بودند که این لپ‌تاپ مطالبی دارد که نشان می‌دهد، جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته‌ای است و تحقیقات درباره سلاح هسته‌ای انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها این اسناد را افشا نکردند، بیان داشت: آنها فقط پنج صفحه را در اختیار گذاشتند که جمهوری اسلامی ۱۱۷ صفحه مطلب جوابیه تهیه کرد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازدید بازرسانی که به ایران آمدند و از مناطق ذکر شده دیدن کردند، کذب بودن گزارش خودساخته آمریکا مشخص شد، اما اکنون آمانو به این گزارش استناد کرده است.
کرمی عنوان کرد: این گزارش به قدری زیر سؤال است که هم کشورهای روسیه و چین و هم کشورهای عضو غیرمتعهدها نسبت به آن عکس‌العمل نشان دادند و به نوعی گزارش آمانو را زیر سؤال بردند.

* طراحی مثلث برای افزایش فشارها بر ایران
وی اذعان کرد: سیاسی بودن این گزارش به طور دقیق در راستای اهداف آمریکا و هم‌پیمانانش است.
کرمی با بیان اینکه دشمنان مثلثی را طراحی کرده‌اند که با این طراحی فشارهای جهانی نسبت به جمهوری اسلامی در مقطع کنونی را افزایش دهند، گفت: یک ضلع این مثلث بحث هسته‌ای و دو ضلع دیگر آن حقوق بشر و جریان تروریسم است.
وی افزود: آنها جریان تروریسم مثلث طراحی شده خود علیه ایران را با سوژه ترور سفیر عربستان اجرا کردند.
کرمی با تاکید بر اینکه در این فضاسازی، جنگ روانی به کمک آنها آمده است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با طرح حمله نظامی به ایران فضاسازی جنگ روانی را چاشنی این فضاسازی نظامی کرده است.

* تهدیدهای جمهوری اسلامی جدی است
وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: ایشان سخنان روشنی را در این زمینه ایراد کردند و فرمودند ما در برابر تهدیدهای آنها هم تهدید می‌کنیم که این تهدید جدی نظام است.
رئیس کمیته دفاعی مجلس بیان داشت: هر حرکتی علیه جمهوری اسلامی به هر شکلی صورت گیرد با جواب دندان‌شکن مواجه می‌شود که به طور یقین به متلاشی شدن این جریان استکباری می‌انجامد.
کرمی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شامل سپاه، ارتش و بسیج با پشتیبانی جدی مردمی در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی قدرتمندی می‌کنند، عنوان کرد: دشمن از اراده محکم و پولادین متحد بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شناخت دارد.
وی تصریح کرد: یکی از زوایای تهیه این گزارش در این مقطع زمانی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی برای تخفیف دادن در فضای تبلیغاتی است که در منطقه و غرب به وجود آمده است.
کرمی بیان کرد: تنها چنین سوژه‌ای می‌تواند در فضای تبلیغات تاثیرگذار باشد، زیرا جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر این گونه نبود هر مطلبی در برابر جمهوری اسلامی نمی توانست چنین انعکاس جهانی داشته باشد.

* آمریکایی‌ها برای فرار از منطقه روزشماری می‌کنند
کرمی عنوان کرد: اتفاقاتی که در یک سال گذشته در کشورهای عربی و شمال آفریقا افتاد، موجب تضعیف آمریکا شد.
وی با بیان اینکه آمریکا همیشه از موضع قدرت در منطقه حضور داشت، گفت: حامیان آمریکا در منطقه یکی پس از دیگری سقوط کردند و آمریکا در ضعیف‌ترین مقطع خود به ‌سر می‌برد.
کرمی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با قدرت وارد عراق شدند، اذعان کرد: احساس غرور آنها به حدی بود که حاکم آمریکایی را برای عراق انتخاب کردند تا عراق را به عنوان یکی از ایالت‌های خود داشته باشند.
وی تصریح کرد: در مقطع اخیر دولت و ملت عراق برای ترک آمریکایی‌ها از کشور خود یکپارچه ایستادند و آمریکا مجبور شد این خواسته را قبول کند.
کرمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حال خروج از کشور عراق هستند، افزود: این صحنه‌ها برای آمریکا شکست جدی است.
وی با اشاره به اینکه فضای موجود در افغانستان هم برای آمریکایی‌ها مانند عراق است، بیان داشت: آنها نمی‌توانند حتی ماشین‌های سوخت‌رسانی خود را حفظ کنند و در هر کمینی که زده می‌شود، ۱۰ تا ۳۰ تانکر آنها به آتش کشیده می‌شود.
کرمی با تاکید بر اینکه فضای آمریکا در افغانستان هم شکننده است، اذعان کرد: آنها برای فرار از منطقه روزشماری می‌کنند.
وی به جریان وال‌استریت و حوادث آمریکا و کشورهای اروپایی اشاره کرد و افزود: این جریان‌ها یکی پس از دیگری قربانی می‌گیرد و این روند همچنان ادامه دارد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فضای موجود آمریکایی‌ها باید فضاسازی‌های اخیر را تعریف می‌کردند تا فضا را تحت تاثیر قرار دهند.

* آمریکا اگر قدرت حمله به ایران را داشت تاکنون بارها این کار را انجام داده بود
کرمی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا تهدیدها علیه ایران در روند هسته‌ای این کشور تاثیری دارد، تصریح کرد: این تهدیدها نخستین تهدید علیه جمهوری اسلامی نیست و تاثیری در روند هسته‌ای ایران ندارد.
وی عنوان کرد: این تهدیدها اگر می‌توانست جنبه عملی داشته باشد به این شکل صورت نمی‌گرفت و اگر آمریکا و صهیونیست قدرت حمله به ایران را داشتند، لحظه‌ای صبر نمی‌کردند همانطور که چند سال قبل که می‌خواستند لیبی را تهدید کنند، کاخ قذافی را بمباران کردند و یکی از فرزندان وی در این حمله کشته شد.
کرمی با اشاره به حمله آمریکا و صهیونیست به کشورهایی مانند عراق و لیبی بیان کرد: آنها در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی و در افغانستان، عراق و خلیج‌فارس حضور دارند و اگر قدرت حمله به ایران را داشتند تاکنون بارها این کار را انجام داده بودند.
وی تصریح کرد: آنها جرأت حمله به جمهوری اسلامی را ندارند زیرا قدرت ایران به گونه‌ای است که ممکن است که آنها آغاز کننده حمله باشند اما به طور قطع تمام‌کننده نیستند.
کرمی با بیان اینکه شعار تاثیری ندارد، بیان داشت: این شعارها انسجام داخلی را افزایش می‌دهد و توانمندی‌ها را بیشتر می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر