1

شاید کی روش برنگردد ؟

  • کد خبر : 20551
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با رد شایعه تهدید کی روش مبنی بر، برنگشتن او به ایران به خاطر کمبود امکانات برای تیم ملی گفت: دیشب با کی روش بودم که او نه عصبانی بود و نه از مشکلات تیم ملی حرفی زد؛ او گفت به مرخصی می‌رود، اما زمان بازگشت به ایران را […]

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با رد شایعه تهدید کی روش مبنی بر، برنگشتن او به ایران به خاطر کمبود امکانات برای تیم ملی گفت: دیشب با کی روش بودم که او نه عصبانی بود و نه از مشکلات تیم ملی حرفی زد؛ او گفت به مرخصی می‌رود، اما زمان بازگشت به ایران را اطلاع خواهد داد.

خسرو والی زاده درباره برنامه آینده کارلوس کی‌روش به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: کی‌روش صبح امروز (شنبه) ایران را ترک کرد، اما نمی دانم به کدام کشور عزیمت کرد. او به مرخصی رفته، اما معلوم نیست چه زمانی برگردد. باید برنامه رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا مشخص شود تا بر اساس آن بتواند برای اردوهای تیم ملی برنامه‌ریزی کند. هنوز هیچ چیز از جمله برنامه‌های بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و اصلا این که مسابقه‌ای داشته باشیم یا نداشته باشیم، مشخص نیست.

وی با رد شایعه عصبانی بودن کی‌روش از امکانات تیم ملی و تهدیدش برای برنگشتن به ایران، اظهار کرد: اصلا چنین نیست. شب گذشته با کی‌روش بودم که نه عصبانی بود و نه از مساله‌ای گله داشت. او کاملا آرام بود و وقتی با هم خداحافظی می کردیم، گفت به دلیل مشخص نبودن برنامه لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست چه زمانی به ایران برگردد. او گفت به شما اطلاع می دهم که در چه تاریخی باز خواهم گشت.

والی زاده خاطر نشان کرد: آنتونی سیموئز و امید نمازی دستیاران کی‌روش در ایران هستند و روز گذشته هم یکی از مسابقات لیگ را تماشا کردند. دن گاسپار هم دیشب ایران بود. میک مک درموت مربی بدنساز تیم در دبی از ما جدا شد، اما به ایران باز می‌گردد. کی‌روش مصاحبه مفصلی با ما داشته که فردا (یکشنبه) در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد. او در این مصاحبه درباره نکات مختلفی از جمله بحث سرپرستی تیم هم توضیحات کافی را داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر