2

امیدوارم در ترکیب نهایی تیم ملی فوتبال حضور داشته باشم

  • کد خبر : 33834
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷

من تمام تلاش خود را می‌کنم که این اتفاق رخ دهد، اما باقی ماجرا به کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم ملی باز می‌گردد

افق نیوز:بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم در ترکیب نهایی تیم ملی فوتبال حضور داشته باشم، اما اگر این اتفاق برایم رخ ندهد، مایوس نمی‌شوم. محمد ابراهیمی پس از پایان یافتن تمرین امروز (چهارشنبه) صبح تیم ملی فوتبال درباره این تمرین گفت: تمرین بسیار خوبی بود و تمام بازیکنان با انگیزه کار می‌کردند. تمرین امروز روی حفظ توپ استوار بود که بسیار خوب این کار را انجام دادیم. امیدوارم در سایر تمرین‌ها نیز همین قدر با انگیزه کار کنیم تا تیمی خوب و با انرژی برای حضور در رقابت‌های پیش رو بسازیم.

وی که در دیدار تمرینی امروز موفق شد سه بار دروازه‌ محسن فروزان را باز کند، در پاسخ به این سوال که آیا گلزنی‌هایش به دلیل حضور هم تیمی‌اش در درون دروازه‌ بوده است؟! گفت: خیر . این طور نبود. فروزان دروازه‌بان خوبی است، ولی امروز روز خوب من بود و من با تمام انگیزه‌ام کار کردم و خدا را شکر می‌کنم که مزد تلاشم را گرفتم. امیدوارم که در نهایت چه من در تیم باشم و چه نباشم، تیم ملی با اقتدار پیش رود.

ابراهیمی همچنین در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است که در ترکیب نهایی تیم ملی ایران حضور داشته باشد، اظهار کرد: من تمام تلاش خود را می‌کنم که این اتفاق رخ دهد، اما باقی ماجرا به کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم ملی باز می‌گردد. امیدوارم هر کسی که موفق به پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی می‌شود، موفق و سربلند باشد، چون این افتخار به نام ایران تمام می‌شود. من تمریناتم را با انگیزه زیاد انجام می‌دهم و امیدوارم که در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشته باشم، اما اگر این اتفاق خدای ناکرده رخ نداد، مایوس نمی شوم و برای اردوهای بعدی تلاش می‌کنم.

ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان و با بیان این که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است، اظهار کرد: فعلا تمام تمرکزم بر روی تیم ملی است و مدیر برنامه‌هایم کارهایم را دنبال می‌کند. من دوست دارم در تبریز بمانم، چون مردم تبریز به من لطف دارند و هنوز نتوانسته‌ام جواب محبت‌های آن‌ها را کامل بدهم/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر