1

شکست برابر پرسپولیس را مقابل استقلال جبران می‌کنیم

  • کد خبر : 207106
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

سرمربی پدیده مشهد با بیان اینکه مقابل استقلال شکستمان را برابر پرسپولیس جبران خواهیم کرد، گفت: بازیکنانم در هنگام زدن گل دوم پرسپولیس چالش مانکن داشتند!

  رضا مهاجری در نشست خبری عصر امروز این تیم قبل از دیدار برابر استقلال تهران گفت: سرخابی ها به دلیل اینکه صددرصد بازی هایشان به طور زنده از سیما پخش می شود، همه از آنها شناخت دارند و به نقاط قوت و ضعف این دو تیم کاملا آشنا هستند.

 

وی تاکید کرد: ما در بازی با پرسپولیس دو لحظه غفلت کردیم و همین غافلگیری باعث شد تا به حداقل امتیاز هم دست پیدا نکرده و در عین شایستگی بازی را واگذار کنیم.

 

سرمربی پدیده تاکید کرد: فرق سرخابی ها با دیگر تیم ها این است که اگر به آنها فرصت بدهی تنبیه ات می کنند و ما می خواهیم مقابل استقلال تنبیه نشویم و از اعتبار فوتبال مشهد در ورزشگاه آزادی دفاع کنیم.

 

مهاجری در پاسخ به این پرسش که آیا تعویض رضا حقیقی در دیدار برابر پرسپولیس درست بوده یا خیر و آیا این بازیکن شرایط جسمی خوبی دارد یا نه، گفت: اگر ما از ناحیه ای گل می خوردیم که رضا حقیقی در آن حضور داشت، حرف شما را قبول داشتم، اما گل دومی که ما خوردیم هیچ ارتباطی به حقیقی نداشت و متاسفانه بازیکنان چالش مانکن پیدا کرده بودند و همگی سر جای خود ایستاده بودند تا بازیکن پرسپولیس (وحید امیری) در ثانیه پایانی بازی از چالش مانکن بودن بازیکنان من استفاده کرده و گل پیروزی پرسپولیس را به ما بزند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط حقیقی خوب است. او تمرینات زیادی کرده، بازیکنی است که در جام جهانی حضور داشته اما کمی از فوتبال حرفه ای دور شده. ما به دنبال این هستیم تا حقیقی را دوباره به آمادگی کامل برگردانیم؛ زیرا ما تنها مربی نیستیم بلکه معلم هم هستیم و باید تلاش کنیم تا بازیکنانمان از لحاظ روحی و فنی به شرایط ایده آل برسند.

 

مهاجری در ادامه تاکید کرد: ما مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کردیم و تابلوی وقت اضافه که دو دقیقه را نشان داد، بیانگر این بود که ما تنها بازی کردیم و به دنبال وقت کشی نبودیم و اگر من نتیجه گرا بودم، مطمئنا بازی با تساوی به پایان می رسید.

 

مهاجری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا نبود شما در تمرینات این هفته به علت فوت پدرتان تاثیری در روند دیدار مقابل استقلال خواهد داشت یا خیر گفت: درست است که من در تمرینات حضور نداشتم، اما ارتباط تنگاتنگی با کادر فنی داشتم. دستیاران من قابل اعتماد هستند و همان را که من می خواهم انجام می دهند و مطمئن باشید فردا مقابل استقلال شکست برابر پرسپولیس را جبران خواهیم کرد.

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=207106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر